Είναι μοναδικό φαινόμενο στην ελληνική τηλεόραση η στράτευση σε συγκεκριμένη ιδεολογική κατεύθυνση; Όχι.

Όμως η σειρά του γνωστού σεναριογράφου και ηθοποιού, Καπουτζίδη, το παρακάνει!

Το Mega Κύπρου προχώρησε στο κόψιμο μιας συγκεκριμένης σκηνής από τη σειρά "Εθνική Ελλάδος" όπου παρουσιάζεται ένας φαλλός και μια υβριστική έκφραση που παραπέμπει στην ομοφυλοφιλία.
Σε δηλώσεις του ο Καπουτζίδης δήλωσε: 
"Είμαι άνθρωπος που έχω ηθικές αρχές, έχω αγάπη μέσα μου. Ό,τι γράφω, ακόμα και να είναι σκληρό, δεν το γράφω για να προσβάλω κάποιον. Θα ήθελα, λοιπόν, να με εμπιστευθεί το κυπριακό κοινό και να ακούσει την ιστορία μου. Ολόκληρη".
Στην Κύπρο, σε αντίθεση με το ελλαδικό κράτος, αυτή η σκηνή κόπηκε.
Η  άποψη περί στρατευμένης τέχνης του Καπουτζίδη δεν είναι δικιά μας. Είναι των ομοϊδεατών του: 
Αντιγράφουμε από το άρθρο του Άρη Αλεξανδρή περί της σειράς:

 "Όλο το δημιούργημά του αποτελεί μια νευρώδη και ασυμβίβαστη διαμαρτυρία που, με το προκάλυμμα της mainstream τηλεοπτικής παραγωγής, εισβάλλει σε σπίτια και συνειδήσεις πιο διεισδυτικά απ’ οποιοδήποτε άλλο προϊόν δημόσιου λόγου."
Και συνεχίζει:
"Στρατευμένα παραδείγματα, όμως, σαν αυτό της Εθνικής Ελλάδος, μοιάζουν με καλούς οιωνούς στο τοπίο της τηλεοπτικής και, κατ’ επέκταση κοινωνικής, σήψης."