Ο γιατρός που μήνυσε τους βουλευτές που ψήφισαν το Μνημόνιο για εσχάτη προδοσία και βρέθηκε στο επίκεντρο της επικαιρότητας. Ειδικά μετά την τηλεοπτική επίθεσή του στον Άδωνη Γεωργιάδη, όλοι βρέθηκαν να μιλάνε για τον χειρουργό από την Χαλκίδα (ΒΛΕΠΕ ΕΔΩ). Ποιος όμως είναι ο Δημήτρης Αντωνίου;

Ο Δημήτρης Αντωνίου είναι ο άνθρωπος που είχε προτείνει το 1996 στον τότε υπουργό Πολιτισμού να γίνει το Άξιον Εστί ο εθνικός ύμνος της Ελλάδας!

Είναι ο άνθρωπος που έβαλε υποψηφιότητα για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας! Καλά διαβάσατε. Ο Δημήτρης Αντωνίου είχε καταθέσει στα γραφεία της Ρηγίλλης την υποψηφιότητά του, η οποία όμως δεν έγινε δεκτή και αργότερα μάλιστα, κατέθεσε εξώδικο εναντίον της Νέας Δημοκρατίας. Ιδού και το εξώδικο:

Ο ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΚΛΗΣΗ Του Δρ. Δημητρίου Αντωνίου PhD, FRCS, PhilLevA(Oxford) Χειρουργού, κατ. Δημ. Βώκου 6, Χαλκίδα ΤΚ 34100 τηλ. 22210-62743


ΚΑΤΑ Της, για την εκλογή του νέου προέδρου του κόμματος, οργανωτικής επιτροπής της ΄Νέας Δημοκρατίας, οδός Ρηγίλλης, Αθήναι Αξιότιμον Κον Δημ. Σιούφαν Πρόεδρο του Οργανωτικού του Συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας Οδός Ρηγίλλης, Αθήναι Θέμα: Υποβολή υποψηφιότητας για την Προεδρία της Νέας Δημοκρατίας και ο παράνομος αποκλεισμός μου Σχετ. Η με αρ.πρωτ.93/21-10-2009 αίτησή μου υποψηφιότητας για την Προεδρία της Νέας Δημοκρατίας Κε Πρόεδρε Η οργανωτική της εκλογής του νέου προέδρου της Νέας Δημοκρατίας επιτροπή απαραδέκτως δεν ανακοίνωσε μέχρι σήμερα την εμπρόθεσμη κατατιθεμένη υποψηφιότητά μου κι ούτε με συμπεριέλαβε στις προσυνεδριακές διαβουλεύσεις με τους λοιπούς συνυποψηφίους μου, αποκλείοντάς με τον τρόπο αυτό αθεμίτως και αντιδημοκρατικά από την διαδικασία εκλογής, παρόλο που ουδέποτε απέρριψε επίσημα την υποψηφιότητά μου, προβάλλοντας προφορικά στον υποφαινόμενο την έλλειψη κατάθεσης 50 υπογραφών των συνέδρων, όπως προβλέπει το άρθρο 15 παρ. 9 του παλαιού καταστατικού του κόμματος, ως λόγο του αποκλεισμού μου από την διαδικασία εκλογής, παρόλο που κατέθεσα πλέον των 50 υπογραφών από μέλη της Νέας Δημοκρατίας και παρόλο που το καταστατικό αυτό είχε παύσει να ισχύει ουσιαστικά ήδη από την αρχή της διαδικασίας εκλογής, εφόσον είχε ανακοινωθεί επίσημα ότι η εκλογή του νέου προέδρου θα γίνει με νέο καταστατικό μετά τη τροποποίηση του ισχύοντος παλαιού. Σε κάθε όμως περίπτωση, μετά την αλλαγή του καταστατικού που ενέκρινε η Κεντρική Επιτροπή του Κόμματος στην συνεδρίασή της την 31-10-2009 και με την οποία η κατάθεση των 50 υπογραφών των συνέδρων δεν αποτελεί πλέον αναγκαία προυπόθεση της εγκύρου υποψηφιότητας και με δεδομένο ότι το νέο καταστατικό ουσιαστικά ισχύει ήδη από την 31-10-2009, εφόσον η τελική του επικύρωση από το έκτατο συνέδριο της 07-11-2009 είναι βεβαία ΖΗΤΩ 1) Να ανακοινωθεί σε όλα το μέσα μαζικής ενημέρωσης η απόφαση της οργανωτικής επιτροπής για την έγκριση και ισχύ της υποψηφιότητάς μου την οποία επαναβεβαιώνω με την παρούσα κλήση μου 2) Να συμμετέχω σε όλες τις προσυνεδριακές και μετασυνεδριακές διαδικασίες εκλογής, με τους ίδιους όρους και συνθήκες με τους άλλους συνυποψηφίους μου 3) Να μου ορισθεί η ώρα ομιλίας μου στο έκτατο συνέδριο του κόμματος την 07-11-2009, μετά την ψήφιση του νέου καταστατικού από το συνέδριο Μετά λύπης μου σας δηλώνω, έχοντας την εμπειρία της προηγουμένης μεροληπτικής εναντίον μου στάσης, η οποία συνιστά κατάφωρη παραβίαση του απαραβάτου δημοκρατικού μου δικαιώματος της ελευθέρως εκλέγεσθαι και συναφώς της απόπειρας εκφύλισης ενός δημοκρατικού κόμματος σε ένα ολιγαρχικό λόμπυ αριστοκρατών, ότι εάν δεν ικανοποιηθούν πλήρως τα παραπάνω νόμιμα αιτήματά μου, θα καταφύγω ενώπιον του Συμβουλίου Επικρατείας για την ακύρωση της εκλογής Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας. Αθήναι Ο εξωδίκως καλών, Δημ. Αντωνίου

Συνεχίζοντας, έχουμε να αναφέρουμε την επιστολή συμπαράταξής του με την Σπίθα του Μίκη Θεοδωράκη:
Αγαπητέ Μίκη,

Είμαι ο ιατρός που έχει καταθέσει μήνυση κατά των βουλευτών που ψήφισαν την Συνθήκη Υποδούλωσης της Ελλάδος στις ξένες δυνάμεις κατακτητών και ο οποίος το 1996 είχα προτείνει στον τότε Υπουργό Πολιτισμού να καθιερώσει τον Άξιον Εστί ως Εθνικό μας Ύμνο, χωρίς βέβαια να πάρω καν απάντηση.

Είμαι ο ίδιος που έκανα μια προσπάθεια πριν από μερικές εβδομάδες να σας «δελεάσω» να οργανώσετε μια συναυλία κατά της Συνθήκης της Εθνικής μας Αιχμαλωσίας, η οποία είμαι σίγουρος ότι θα άλλαζε δραστικά τις πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα.

Είμαι εγώ τέλος που από μια νεανική μου άρνησή σας, κατέληξα στην ωριμότητά μου (είμαι τώρα 56 ετών) να έχω ως όνειρό μου να σας συναντήσω προσωπικά και να έχω ένα αυτόγραφό σας.

Με την επιστολή αυτή θέλω να σας καταθέσω την αμέριστη συμπαράστασή μου στην πρόθεσή σας να δημιουργήσετε την Ένωση Πολιτών και θα σας ενεθάρρυνα να την υλοποιήσετε χωρίς προυποθέσεις, προσφέροντας ένα ακόμα δώρο στην χώρα αυτή που σας δόξασε και τίμησε ως ήρωα όσον κανέναν άλλο εν ζωή ήρωά της.
Είμαι στην διάθεσή σας για τα πάντα.

Μετά Τιμής

Δημ. Αντωνίου

Τέλος ο γιατρός έχει κάνει προσπάθεια δημιουργίας νέας πολιτικής κίνησης, την "Ελπίδα Πολιτείας" όπου έχει σαν ιδεολογία τον Κοινωνικά Ευαίσθητο Φιλελευθερισμό, απαγορεύει τη δημόσια γονυκλησία και χειροφίλημα των ιερέων και δεσποτάδων από τους ελεύθερους πολίτες ενώ θέλει να καταργήσει και το ράσο.

Αυτά και άλλα πολλά από τον Γιατρό!