Twitter
RSS
Facebook
Αρχική σελίδα
Δευτέρα 16 Μαΐου 2011
Το μήνυμα των κατοίκων του κέντρου στο Λαζόπουλο
Σύνθημα γραμμένο σε βαν του Alpha στο κέντρο
Επειδή ο Λάκης την Τρίτη θα κάνει τη γνωστή προπαγάνδα του υπέρ των αναρχομεταναστών που τόσο πολύ λατρεύει, οι κάτοικοι των Αθηνών απαντούν όπως πρέπει!
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!
Κοινοποίηση στο X
Μοιραστείτε το στο Facebook
Categories:
ΑΝΤΑΡΣΥΑ
,
ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
,
ΟΜΟΝΟΙΑ
,
ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑΣ
,
ΣΥ.ΡΙΖ.Α
,
ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
Posted on
Δευτέρα, Μαΐου 16, 2011
by
Unknown
No comments
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης κινητού
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ : Αντιμοντερνισμός
Popular Posts
Απάντηση Λαλιώτη στις αναφορές του Τρωκτικού
Θέλουμε Δημοψήφισμα για το Μεταναστευτικό
Μάκης Βορίδης: Μαθήματα εθνικοφροσύνης δεν δέχομαι!
Πανηγυρισμοί Μεταναστών στο Facebook για την ψήφιση του Νόμου περί Ιθαγένειας!
Όταν ο Μιχαλολιάκος ήταν Στρατιώτης
ΝΕΟΣ ΑΚΗΡΥΧΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΟ ΛΑ.Ο.Σ.!
Selfies και η γενιά του ναρκισσισμού
Μισή επιτυχία για την Μακεδονία μας! Ελάτε να την κάνουμε ολόκληρη..
Βιβλιοπαρουσίαση: "Γενιά της Ταυτότητας" στη Θεσσαλονίκη
Ποιο δυνατή από ποτέ η Τάνια Ιακωβίδου στη Νέα Δημοκρατία
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου