Twitter
RSS
Facebook
Αρχική σελίδα
Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011
Με την ελληνική σημαία στα χέρια οι απεργοί!
Απεργοί των ΜΜΜ έξω από τη Βουλή!
Επειδή κάποιοι θέλουν να καπελώνουν όλες τις δράσεις και τις απεργίες των εργαζομένων, ως δήθεν αριστερές, η εικόνα μιλά από μόνη της. Οι Έλληνες, έχουν βγει απ' το καβούκι τους και διαδηλώνουν με την ελληνική σημαία!
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!
Κοινοποίηση στο X
Μοιραστείτε το στο Facebook
Categories:
ΑΠΕΡΓΙΑ
,
ΒΟΥΛΗ
,
ΚΚΕ
,
ΣΗΜΑΙΑ
,
ΣΥΡΙΖΑ
Posted on
Δευτέρα, Φεβρουαρίου 21, 2011
by
Unknown
No comments
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης κινητού
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ : Αντιμοντερνισμός
Popular Posts
Ο ρόλος της Μεσαίας Τάξης
Αυτοί είναι η Αριστερά;
Ο Πάνος Κιάμος και η Προπαγάνδα του Πολυπολιτισμού
Νάρκωση, Πιάτσες και Καταστολή!
ΝΕΟΣ ΑΚΗΡΥΧΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΟ ΛΑ.Ο.Σ.!
Ανω-κάτω η Ρηγίλλης από την επιστολή Ψωμιάδη
Όταν η Αριστερά έλεγε τις παρελάσεις "Εθνικιστικές Επιδείξεις Φασισμού και Πολέμου"
Πανηγυρισμοί Μεταναστών στο Facebook για την ψήφιση του Νόμου περί Ιθαγένειας!
Άδωνις Γεωργιάδης: "Εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου στην οικογένεια Βαρδινογιάννη"
Κοινωνικές επιστήμες, έθνος και εθνικισμός
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου