Twitter
RSS
Facebook
Αρχική σελίδα
Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011
Αντίο Δήμαρχε!
Κατάντια της Θεσσαλονίκης. Κάποτε είχε τον Ντίνο Κοσμόπουλο, τώρα τον Μπουτάρη! Αντίο Δήμαρχε!
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!
Κοινοποίηση στο X
Μοιραστείτε το στο Facebook
Categories:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
,
ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ
,
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
,
ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ
,
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
,
πγδμ
,
σκοπια
Posted on
Σάββατο, Φεβρουαρίου 12, 2011
by
Unknown
No comments
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης κινητού
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ : Αντιμοντερνισμός
Popular Posts
Ανω-κάτω η Ρηγίλλης από την επιστολή Ψωμιάδη
Αυτοί είναι η Αριστερά;
Ο ρόλος της Μεσαίας Τάξης
Νάρκωση, Πιάτσες και Καταστολή!
ΝΕΟΣ ΑΚΗΡΥΧΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΟ ΛΑ.Ο.Σ.!
Η σάρκα και το πνεύμα της Μεγάλης Ιδέας
Η Νεολαία ΛΑ.Ο.Σ. τίμησε τον Ηλιάκη
Ο Πάνος Κιάμος και η Προπαγάνδα του Πολυπολιτισμού
Ως εδώ!
Βίντεο-Απάντηση για τους λασπολόγους των Αγανακτισμένων Ελλήνων
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου