vol.2 Συνέντευξη πτυχιούχου φοιτητή από το αμαρτωλό τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας
Λέγεται ότι το Πάντειο είναι το φυτώριο των αφελληνισμένων συνειδήσεων. Βρήκαμε τον προσφάτως αποφοιτήσαντα φοιτητή Βαγγέλη Κ., ο οποίος σε μία σύντομη συνέντευξη μας σόκαρε.
Βαγγέλη, ποιοι καθηγητές κάνουν ανθελληνική προπαγάνδα στο Πάντειο;
Υπάρχουν στο Πάντειο καθηγητές, όπως ο Αλέξης Ηρακλείδης που διδάσκουν ότι τα ΣΚΟΠΙΑ πρέπει να ονομάζονται Μακεδονία και ότι δεν επέλεξαν για νονό τους την Ελλάδα και το ότι εμείς αποκαλούμαστε Έλληνες συμβαίνει κατά παραχώρηση της αντικειμενικής αλήθειας που είναι άλλη. Αποκαλώντας παράλληλα τον Κωνσταντίνο Παπαρρηγόπουλο επιστημονικοφανή εθνικιστή και ξεπερασμένο ιστοριογράφο. Ότι η Τουρκία απειλείται περισσότερο από την χώρα μας παρά το αντίθετο. Ότι είναι παράλογο να εξοπλίζονται στρατιωτικά τα νησιά μας χωρίς να έχει εκδηλωθεί πρώτα μία τουρκική στρατιωτική επιχείρηση καταλήψεώς των.
Καθηγητές όπως ο Πεσμαζόγλου (βλέπε πλήρες προφίλ του "καθηγητή) που ισχυρίζεται ότι για την Μακεδονία υπάρχουν 73 διαφορετικοί χάρτες και ότι είναι παραλογισμός να διεκδικεί η χώρα μας την ελληνικότητά της Μακεδονίας και ακόμη ότι το έθνος είναι ένα συλλογικό φαντασιακό κατασκεύασμα (με λίγα λόγια επιχειρούν να βγάλουν τρελό όποιον δεν τοποθετείται στον ακραίο διεθνισμό).
Καθηγητές όπως ο Γιάννης Γιαννουλόπουλος που διδάσκει το μάθημα της ιστορίας της Αλβανίας, αλλά και Ελληνική Ιστορία και ο οποίος αποκαλεί τους Σκοπιανούς Μακεδόνες ακόμα και δημοσίως.
Καθηγητές όπως ο Δημήτρης Χριστόπουλος με το ΚΕΜΟ ο οποίος θεωρεί ότι στην Ελλάδα καταπιέζονται οι Μακεδόνες ως μειονότητα, οι οποίοι όμως δεν είναι Έλληνες και δε μπορούν να μιλήσουν την μητρική τους γλώσσα, την μακεδονική (!!!) και ότι στην Θράκη μας οι Έλληνες Μουσουλμάνοι που προστατεύονται από την Ελληνική Πολιτεία δεν είναι Έλληνες αλλά Τούρκοι και μάλιστα ότι δεν πρέπει να τους αποκαλούμε Έλληνες Μουσουλμάνους, αλλά Τούρκους κατά ευθεία παράβαση της συνθήκης της Λωζάννης που ομιλεί μόνο για θρησκευτικές μειονότητες και όχι για μία εθνική μειονότητα.
Σε τι αποσκοπεί αυτό το ανθελληνικό μένος;
Σκεφτείτε ότι οι άνθρωποι αυτοί με το λόγο και τις σκέψεις που αναπτύσσουν, δομούν κείμενα τα οποία σχηματίζουν μία νέα ελληνική ιστοριογραφία, η οποία είναι υπεύθυνη για την διαμόρφωση ενός συλλογικού ασυνειδήτου ενοχών και εντροπής για την εθνική μας ταυτότητα στο χώρο των φοιτητών κατά καταστρατήγηση του άρθρου 16 του Συντάγματος που επιτάσσει ανάπτυξη εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης ως σκοπό της δημοσίας εκπαιδεύσεως. Δεν θα εγράφοντο δε τέτοια κείμενα για την Ελλάδα από κανένα πανεπιστήμιο της Ευρώπης ή του Κόσμου. Παρόμοια πράγματα ίσως να κατεγράφοντο από κεμαλιστές στρατηγούς της Άγκυρας, από εντολοδόχους του Γκρουέφσκι και ίσως από στελέχη του UCK.
Αντίθετες φωνές δεν υπάρχουν; Τι αντιμετώπιση έχει ένας φοιτητής που θα φέρει αντιρρήσεις σε όσα διδάσκουν;
Οι άνθρωποι αυτοί, οι οποίοι τουλάχιστον στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών και Ιστορίας πλειοψηφούν συντριπτικά, εναλλασσόμενοι μάλιστα στις θέσεις του Προέδρου και του Αντιπροέδρου του Τμήματος διώκουν συστηματικά τις πατριωτικές ιδέες των φοιτητών, τιμωρώντας την απόκλιση και επιβραβεύοντας την ευθυγράμμιση με τα καινοφανή ανθελληνικά ιδεολογήματά τους για να καταλάβετε την ιδεολογική τρομοκρατία που υφίστανται συν τοις άλλοις οι νέοι στα πανεπιστήμια σήμερα.
Αλλά το βασικό γνώρισμα όλων αυτών είναι ότι έχουν ωφεληθεί από την εξουσία, ότι έχουν πλημμελή επιστημονική κατάρτιση, ότι έγιναν καθηγητές με δημόσιες σχέσεις και ότι κάθε φορά που αδυνατούν να εξουδετερώσουν επιχειρήματα πατριωτών φοιτητών, ακολουθούν την πάγια τακτική της περιθωριοποίησής τους στα μάτια των συμφοιτητών τους, αποκαλώντας τους ακραίους ή και μεροληπτώντας στην βαθμολόγησή τους.
Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο τεύχος 16 (Μάρτιος 2009) του διμηνιαίου περιοδικού Patria.
Σημ. Όλα τα στοιχεία συνηγορούν ότι στο συγκεκριμένο τμήμα παράγεται ανθελληνική προπαγάνδα με αναπαραγωγή στις επόμενες γενιές των επιστημόνων της Ιστοριογραφίας. Αυτός ο φαύλος κύκλος δεν πρόκειται φυσικά να σταματήσει αφού με το προκάλυμμα του αυτοδιοίκητου των Πανεπιστημίων και της "αγωνιστικής" αριστεράς, κάποιοι εκτελούν εντολές ξένων συμφερόντων. Και αν βάλουμε και την ροπή προς τον Σύριζα μεριά που έχουν ορισμένοι εξ αυτών των καθηγητάδων νομίζω πως εύκολα συνάγεται το συμπέρασμα με τι έχουμε να κάνουμε. Ο φάκελος φυσικά δεν κλείνει!
Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν κέντρα που επιδίδονται σε ψευδη και ανθελληνική προπαγάνδα, αλλα για μια στιγμή, όταν βλέπω στο κατά τα αλλα καλο άρθρο, τον πινακα να δείχνει Έλληνες επαναστάτες πλαισιωμένους από παπάδες και λάβαρα τις εκκλησίας, κατά ποσο αυτό είναι αληθινό?
ΑπάντησηΔιαγραφήTο ανθελληνικό μένος που έδειξε ο χριστιανισμός κατέστρεφώντας Ναούς, Ακαδημίες, βιβλιοθήκες κλπ, την προδοτική στάση απέναντι στη επανάσταση του 21, αυτά δεν τa βλέπετε? Τα καθημερινά "τροπαρεια" κατά τις Ελλάδας από παλαιά διαθήκη δεν τα ακούτε?
Αντίθετες φωνές υπάρχουν, αλλα αν είναι κατά τις ορθοδοξίας τότες είναι ανθελληνισμός, γιατί έτσι σας πλάσανε τόσα χρονια με τον φόβο και το εβραϊκό μισανθρωπισμό.
Εγώ πάντως Προτιμώ να βλέπω τον Αθανάσιο Διάκο και τον Παπαφλέσσα, να διαβαζω Μακρυγιάννη "Για του Χριστού την Πίστη την Αγία", να θαυμαζω την Ελληνική Σημαία με τον Σταυρο
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καθενας ειναι καλό να πιστεύει ότι θελει. Αλλα θα πρέπει να σεβομαστε καποια πραγματα που αυταπόδεικτα βοήθησαν στην απελευθέρωση της Πατρίδος. Μην γινεσαι κ συ θύμα επειδή εισαι προκατειλημμένος λόγω πίστης απ όσο καταλαβαίνω.
ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΔΥΝΑΤΑ
μα δικιο εχει ο ηρακλείδης,κοινη λογικη θελει
ΑπάντησηΔιαγραφή@Zanglos, εκεί στην Σουηδία που είσαι, χλάρωσε λίγο και κόψε τις ανθελληνικές παρπαριές. Η Εκκλησία δεν είχε προδοτική στάση απέναντι στην Επανάσταση, αυτό πια και παιδάκια να ρωτήσεις, το ξέρουν. Όταν έχει δώσει αγωνιστές όπως ο Παπαφλέσσας, και βαρέθηκα να υπενθυμίζω τα αυτονόητα περί προσχηματικού αφορησμού της από τον Πατριάρχη, κι όχι ουσιαστικού. Έλεος πια!
ΑπάντησηΔιαγραφήsynanwnyme, xalarwse kai'sy. exei ka8e dikaiwma na mh goustarei thn "or8odoxia" kai to papadario. proteraiothta exei na antimetwpisoume tous plhrwmwnous an8ellhnes, den exoume thn polyteleia na trogwmaste metaxi mas.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστός ανώνυμε απο πάνω
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε πέρυσι το καλοκαίρι στο αντίβαρο
ΑπάντησηΔιαγραφήwww.antibaro.gr/articles/school/panteio.html - 69k -
Στο greek alert
www.greekalert.com/2008/06/blog-post_5615.html - 165k -
Και στο προσωπικό μου μπλόγκ
vroutos.blogspot.com
ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗΤΟ ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ;
Το θέμα απασχόλησε αρκετές εφημερίδες-Μακεδονία, Παρόν, Ελευθεροτυπία, Πρώτο Θέμα, Αυριανή- πέρυσι τέτοιον περίπου καιρό.
Βλέπετε τότε ήταν στην πρώτη γραμμή και το βιβλίο ιστορίας της κυρίας Ρεπούση…
Διαβάσαμε λοιπόν εκείνη την περίοδο, ότι εκτός από την χρηματοδότηση του βιβλίου ιστορίας από το CDRSEE , Κέντρο για την Δημοκρατία και τη Συμφιλίωση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη–Ελευθεροτυπία, Γιάννης Τριάντης 5-8-07- από το «Πρόγραμμα Κοινής Ιστορίας : Αποδόμηση θεμάτων εθνικού μίσους» (Shared History Project:Deconsyruction of National Hate Narratives) πως στο πρόγραμμα αυτό μετέχουν το Αμερικάνικο Πανεπιστήμιο Κολούμπια, το Τουρκικό Σαμπάνισι και το δικό μας Πάντειο.
Το ρόλο κλειδί διαδραματίζει το Στειτ Ντιπάρτμεντ καθώς και οι πρεσβείες των ΗΠΑ στην Άγκυρα, Αθήνα και Λευκωσία. Αυτά δεν τα είπαν ‘σκοτεινοί’ Ελληνικοί εθνικιστικοί κύκλοι, αλλά το δημοσίευμα του Ντειβιντ Λ. Φίλιπς συνεργάτη καθηγητή του Πανεπιστημίου Κολούμπια στο επίσημο περιοδικό του Στειτ Ντιπάρτμεντ «State»!
Το περιοδικό γράφει επίσης ότι ειδική μέριμνα έχει δοθεί στη Μικρασιατική Καταστροφή, δηλαδή στην εκατέρωθεν εξάλειψη αρνητικών αναφορών.
Έτσι ξεκίνησε στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος και η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων καθηγητών, με θέμα την απάντηση στην ερώτηση 'Ποιος έκαψε τη Σμύρνη το 1922, οι Τούρκοι ή οι Έλληνες'…
Επειδή έζησα από κοντά την εμπειρία υπεράσπισης του βιβλίου ιστορίας της κυρίας Ρεπούση σε σχεδόν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ από καθηγητές του Παντείου Πανεπιστημίου, όπως η κυρία Κουλούρη ή ο κύριος Γιαννουλόπουλος με τον οποίο ανταλλάξαμε και φραστικά πυρά στην εκπομπή του Χασαπόπουλου στο Μέγκα, έψαξα λίγο το θέμα για να δω που βρίσκετε η ιστορία αυτή…
Πρώτα μίλησα με τον πρόεδρο του τμήματος ιστορίας του Παντείου, τον καθηγητή κύριο Πεσμαζόγλου, ο οποίος και μ0υ επιβεβαίωσε την συνεργασία του Παντείου με το Τουρκικό πανεπιστήμιο για το θέμα της αναζήτησης των υπεύθυνων για την πυρπόληση της Σμύρνης!
Μάλιστα μου είπε ότι τελείωσε το εγχείρημα αυτό και τα συμπεράσματα και οι εισηγήσεις θα βγουν σε έναν τόμο…
Όμως για περισσότερα με παρέπεμψε στον υπεύθυνο του προγράμματος τον κύριο …Γιαννουλόπουλο!
Οι απαντήσεις του κυρίου Γιαννουλόπουλου είχαν αρκετό ενδιαφέρον: Μου επιβεβαίωσε τις συζητήσεις με τους Τούρκους συναδέλφους του, τις εισηγήσεις και τις ανταλλαγές απόψεων για το θέμα της πυρπόλησης της Σμύρνης, αλλά όταν φτάσαμε στην έκδοση των συμπερασμάτων, μου είπε ότι τελικά αυτή …ΔΕΝ θα γίνει!!!
Αρνήθηκε με τα βδελυγμίας την συμμετοχή των Αμερικανών στο όλο εγχείρημα, λέγοντας επίσης πως απάντησε για το θέμα αυτό και για τα διάφορα δημοσιεύματα των εφημερίδων, τα οποία διέρρευσαν από εθνικιστικούς κύκλους, στην εφημερίδα ΑΥΓΗ.
Επειδή εμένα η κουβέντες αυτές μου δημιούργησαν περισσότερες ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ και έκαναν το τοπίο πιο ομιχλώδες, μήπως θα έπρεπε το Πάντειο Πανεπιστήμιο να πει ΞΕΚΑΘΑΡΑ στον Ελληνικό λαό τι πραγματικά συμβαίνει;
Είναι δυνατόν να αμφισβητούμε την πυρπόληση της Σμύρνης από τους Τούρκους;
Να συζητάμε το αυτονόητο;
Μήπως το ‘σύνδρομο της Στοκχόλμης’ έχει καταλάβει τα πάντα σε αυτή τη χώρα;
Αναστάσιος Καζαντζίδης
Εκπαιδευτικός-αρθογράφος
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΝΔΡΩΝ - [Πα.Συ.Α.]
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.pa-sy-a.gr/pa-sy-a.htm
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΥΠΕΡΤΟΜΕΑΣ - "ΠΟΛΕΜΟΣ"
http://polemos.pa-sy-a.gr/pa-sy-a_polemos.htm
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΟΛΕΜΟΥ - "ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ"
http://thlemaxos.pa-sy-a.gr/pa-sy-a_thlemaxos.htm
"ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ"
Η ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΑΙΔΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΟ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 15 ] - [ 2009.03.23 15:00 ]
ΤΟ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΟ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΔΟΛΙΩΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΜΕΣΩ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΙΣ ΣΑΤΑΝΟΚΙΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΡΧΕΣ ΔΟΞΑΣΙΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΤΟ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΟ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΛΙΑ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΤΗΣ ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΨΥΧΙΚΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΦΥΛΙΣΜΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ ΜΕΣΩ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΡΧΩΝ ΔΟΞΑΣΙΩΝ ΔΙΔΑΧΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ
Ο ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΣ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΔΟΛΙΩΣ ΩΣ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΟ ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΛΛΟΤΡΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕΣΩ ΝΟΜΙΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΗΣ ΠΑΡΕΙΣΦΡΗΣΕΩΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΤΩΝ ΔΙΔΑΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΜΙΣΑΝΔΡΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΚΑΤΕΟΥ ΛΕΣΒΙΑΚΟΥ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΑΜΑΖΟΝΙΚΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΥ ΥΠΟ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ "ΣΠΟΥΔΕΣ ΦΥΛΟΥ ΚΑΙ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ"
ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΥΡΙΑΝΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΡΟΟΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΔΟΛΙΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΟΛΟΣΧΕΡΗ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΘΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΟΙ ΣΑΤΑΝΟΚΙΝΗΤΕΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΟΞΑΣΙΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΚΑΙ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΦΟΜΟΙΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΩΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΕΠΙΜΕΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ-ΘΥΜΑΤΑ ΩΣ ΑΥΡΙΑΝΟΙ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΟΙ-ΘΥΤΕΣ KAI ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΩΣ ΑΝΑΠΗΡΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ ΥΠΟΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΜΕΝΟΥ ΣΑΤΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΚΑΤΕΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΜΑΖΟΝΙΚΟΥ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟΝ ΔΟΛΙΟ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΣΕ ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΣ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΙΣΟΠΕΔΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΦΥΛΩΝ ΔΙΠΟΔΩΝ ΓΚΟΪΜ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΤΟ ΕΠΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΤΗ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΤΕΙ ΔΟΛΙΩΣ ΚΑΙ ΑΦΑΝΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΛΑΓΙΟΥ ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΕΩΣ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΜΑΙΝΑΔΩΝ ΚΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΚΟΛΑΣΤΩΝ ΙΕΡΕΙΩΝ ΤΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΕΝ ΕΙΔΗ ΜΑΣΤΙΓΑΣ
ΠΕΤΥΧΑΝ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΕΟΦΑΝΗ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΒΩΔΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΣΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΤΡΟΠΑΡΑΔΟΤΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΩΣΤΕ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ ΑΞΙΩΝ ΗΘΩΝ ΝΟΜΩΝ ΦΡΟΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΗΘΙΚΗΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΩΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΧΘΡΟΥ
ΕΤΣΙ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΛΥΣΣΩΔΩΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΘΟΝΙΩΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Η ΑΛΛΟΤΡΙΩΜΕΝΗ «ΕΠΑΝΑΔΟΜΗΣΗ» ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΑ ΜΕ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΕΣΤΙΑΖΟΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΨΕΥΔΩΣ ΟΤΙ Ο ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ KAI ΟΤΙ ΤΟ ΦΥΛΟ (ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΣΕ ΦΥΛΟ) ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ (!;!)
ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΥ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ Ή ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΝΕΕΣ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΜΑΧΕΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΜΕΜΥΗΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΜΟΡΦΗΣ ΕΚΑΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΣΑΝΔΡΗΣ ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΕΛΗΝΙΑΚΗΣ ΘΕΑΣ "ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΤΕΡΑ" ΜΕΣΩ ΜΥΗΣΕΩΣ ΣΤΗΝ ΣΑΤΑΝΟΚΙΝΗΤΗ ΔΡΑΚΟΛΑΤΡΙΚΗ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΓΙΣΣΩΝ ΤΗΣ WICCA ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΝΔΟΥΪΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΚΥΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΚΑΛΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΟΜΟΙΩΝ ΕΞΩΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΟΞΑΣΙΩΝ ΕΝΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΥΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΤΕΧΝΩΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΟΛΥΕΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΕΛΑΜΒΑΝΕ ΠΡΟΣΤΑΔΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΡΙΑΝΤΑΚΟΝΤΑΕΤΟΥΣ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΙΚΑΝΟΥ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΩΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗΣ ΨΕΥΔΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΒΑΣΕΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΟΛΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΓΗ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΕ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΑΥΓΩΝ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑ ΤΟ ΦΙΔΙ ΤΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΥ ΕΠΙΔΙΔΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΔΟΛΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΛΛΟΤΡΙΩΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΕΤΣΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΟΥΡΟΒΟΡΟΣ ΟΦΙΣ ΤΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΣΕ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΥΓΩΝ ΤΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΛΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΕΘΝΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΞΕΝΩΝ ΚΡΑΤΩΝ
ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΗΝ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΟΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΕΝ ΕΙΔΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΟΥΣ
ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΤΟΥ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΥ ΕΠΙΤΕΛΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΧΩΡΙΟΥ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΝ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΟ ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΑΤΕΟ ΑΜΑΖΟΝΙΚΟ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΗΓΕΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΕΧΟΥΣΕΣ ΑΚΡΑΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΗ ΜΙΣΑΝΔΡΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝ ΕΙΔΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΠΛΗΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΥΣΗ ΤΩΝ ΑΜΦΙΓΟΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΕΚΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
1η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ:
ΩΣ ΠΡΩΤΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ "ΣΧΟΛΕΣ ΦΥΛΟΥ ΚΑΙ ΙΣΟΤΗΤΑΣ" ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΑΡΡΕΝΟΣ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΟΥ ΘΗΛΕΩΣ ΚΑΤΑΦΑΝΩΣ ΩΣ ΔΗΛΩΤΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ
ΤΟ ΓΡΑΦΙΚΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ
Η ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΟΣ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΗ ΜΙΣΑΝΔΡΗ ΕΚΑΤΕΑ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΑΜΑΖΟΝΙΚΗ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΑΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΤΟΥ ΑΡΡΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΗΛΕΩΣ ΣΤΟ ΣΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΗΔΗ ΜΙΣΑΝΔΡΟ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟ ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ "Σπουδές Φύλου και Ισότητας στις Πολιτικές και Κοινωνικές Επιστήμες" ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΔΟΛΙΩΣ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΑΡΡΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΘΗΛΕΩΣ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΑΜΑΖΟΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΙΣΑΝΔΡΗ ΛΥΣΣΑ ΠΟΥ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΥ ΙΚΡΙΩΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΑΦΟΥ ΟΛΟΦΑΝΕΡΑ ΤΟ ΑΡΡΕΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΘΗΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΥΠΟΤΕΛΕΣ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΥΠΟ ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΙΛΗ ΚΑΙ ΥΠΟ ΑΜΕΣΗ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΨΥΧΙΚΗ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΕΞΟΝΤΩΣΗ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΩΘΙ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΗ (LINK)
http://thlemaxos.pa-sy-a.gr/2009/03/23/15-00/pa-sy-a_thlemaxos_2009-03-23_15-00.htm
Η ιστορία δεν είναι πολιτική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ιστορία που διδάσκετε διεθνώς μεταβάλετε από την σημερινή βρόμικη πολιτική.
Οι καθηγητές που δεν αιτιολογούν τις απόψεις τους απλά είναι πουλημένοι στην νέα πολιτική.
Το πρόβλημα τους είναι ότι δεν μπορούν τα μεταβληθούν τα ιστορικά στοιχεία και προσπαθούν με δικτατορικό τρόπο να επιβάλουν τις απόψεις τους.
Ποιος μπορεί να αντιπαρατεθεί σε ιστορικές εργασίες που έχουν αποδειχθεί βήμα βήμα μέσα από αρχαιολογική σκαπάνη και ιστορικά ντοκουμέντα.
Εδώ βγήκε ο Ομπάμα στην Τουρκία και είπε ότι ο απελευθερωτικός αγώνας των ελλήνων ήταν επεκτατικός εναντίον της Δημοκρατίας των Νεότουρκων.
Δεν έχει διαβάζει ούτε τις εκθέσεις των προξένων του κράτους του, από τις σφαγές των τούρκων σε Αρμενίους Κούρδους, Ποντίους και έλληνες.
Η ανατολική Τουρκία τμήμα του Ιράν Ιράκ Συρίας είναι το Κουρδιστάν.
Όλοι οι καθηγηταράδες ιστορικοί δεν το ξέρουν.
Στο ναό της Αρτέμιδος στην Έφεσο οι νεοτούρκοι ξεναγούν τους τουρίστες λέγοντας ότι οι επιγραφές είναι αρχαία Τουρκικά.
Καραγκίοζ μπερντέ Ιστορία μας φτιάχνουν.
Όσο για την περιβόητη Μακεδονική γλώσσα είναι βουλγαρική σλαβική διάλεκτος.
Η διάλεκτος είναι μεσαιωνική και δεν υπήρχε 2500 χρόνια πριν στην Μακεδονία που όλοι γνωρίζουν. Μετατράπηκε σε γλώσσα τα τελευταία πενήντα χρόνια.
Βρείτε μια γραφή στα αρχαία Μακεδονόφκι και ας πάρουν και την υπόλοιπη Μακεδονία.
ειναι τοσο απλο...παιρνουν χρηματα και λενε οτι θελουν οι χρηματοδοτες τους!!!Με λιγα λογια προδοσια
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΕΛΣΙΝΚΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ. ΔΥΟ ΣΕ ΕΝΑ. ΥΠΟΠΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ?...Η ΜΗΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΟΙ ΤΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ?
Διοικητικό Συμβούλιο
Γρηγόρης Βαλλιανάτος, Πρόεδρος
Kevin Boyle, Μέλος
Ορέστης Γεωργιάδης, Μέλος
Παναγιώτης Δημητράς, Μέλος
Dimitrina Petrova, Μέλος
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ
Εκπρόσωπος: Ναυσικά Παπανικολάτου
Θαυμάστε τους…
Ολοι κάτοχοι τίτλων και πολυάριθμων προσόντων τυπικών. Μόνο που κανείς δε μαρτύρησε στις ανωτέρω κυρίες και κυρίους, πως η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ…
• Δεν είναι τυπικό προσόντο.
• Δε διδάσκεται και δεν πιστοποιείται με φινετσάτα διπλώματα.
• Δεν κρίνεται και δεν έχει ανάγκη την επικρότηση των απανταχού SOROS.
Μπορείς να είσαι ΕΦΙΑΛΤΗΣ και χωρίς προσόντα τυπικά, αλλά αν τα διαθέτεις κιόλας, τότε το ΕΦΙΑΛΤικό σου έργο καθίσταται περισσότερο αξιοπίστευτο αφού και πρόθυμοι να το αποδεχτούν καλώς η κακώς υπάρχουν στις πολυπολιτισμικές μας κοινωνίες, αλλά και η αφέλεια δεν αποτελεί σπάνιο είδος στη σύγχρονη εποχή.
Εχει αξία όμως να κάνουμε ακόμα δύο αξιοπρόσεκτες παρατηρήσεις:
1. Μια και μόνο ματιά στη σύνθεση του Δ.Σ. στο εν λόγω «παρατηρητήριο», μάλλον δεν πείθει κανέναν για το μέγεθος της ελληνικότητας που αποπνέει, κι ας επέλεξαν κάποιον γραφικότατο παπά – Τσακνιά να το βαφτίσει έτσι όταν το ζούλαγε στην κολυμπήθρα.
2. Μια ακόμα φευγαλέα ματιά στη θεματολογία των ενασχολήσεων του, δε θ αργήσει να επισημάνει πως ένα ακόμα από τα προσφιλή του ενδιαφέροντα είναι η ενασχόλησή του με τις: «ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ».
Όχι που θα έλειπε ο Μάρτης απ τη Σαρακοστή…
Μόνο που η ενασχόληση με τα εθνικά θέματα, οφείλει να μην προσπερνά αβασάνιστα αλήθειες ιστορικές. Οφείλει να μην παραβλέπει τη σχεδιασμένη και απόλυτα οργανωμένη προσπάθεια αλλοίωσης της σύνθεσης του εθνικού ιστού αυτής της χώρας. Οφείλει να μην εθελοτυφλεί απέναντι στις επιδιώξεις των υπερατλαντικών οργανωτών της Νέας Τάξης και των γειτονικών σε μας φερεφώνων και προτεκτοράτων τους. Διότι όπως κι να το κάνουμε, η ενασχόληση με τα εθνικά θέματα δεν είναι ένα γραφικό πισογλέντικο πανηγύρι.
Κι αν κάποιοι θέλουν να διατηρούν το δικαίωμα για τον εαυτό τους να επιλέγουν το φύλο του συντρόφου στο κρεβάτι τους, λυπούμαστε πολύ που δε γίνεται να τους ευχηθούμε «άντε και καλούς απογόνους». Η επιλογή όμως συντρόφων και συμμάχων στην ενασχόληση με τα εθνικά θέματα, θέλει άλλη ευθύνη, άλλη σοβαρότητα, και φυσικά διαφορετική ταυτότητα ψυχής.
Λεγεωνάριος του Σόρος ο Δημητράς
Επισκεπτόμενος κανείς την ιστοσελίδα του Ελληνικού Παρατηρητηρίου Συμφωνιών του Ελσίνκι και αυτήν του Balkan Human Rights (Βαλκανικά Ανθρώπινα Δικαιώματα) μπορεί κανείς να πάρει μία ιδέα σχετικά με τις σχέσεις του συγκεκριμένου φορέως τόσο με εγχώριους όσο και με διεθνείς φορείς και Μ.Κ.Ο. Μπορεί, επίσης να διαπιστώσει ότι το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι του Παναγιώτη Δημητρά, καθώς και η Ομάδα για τα Δικαιώματα των Μειονοτήτων στην Ελλάδα, της συζύγου του, Ναυσικάς Παπανικολάτου, έχουν ανακοινώσει επισήμως ως χορηγούς τους το Κεντρικό όργανο του Τζωρτζ Σόρος στην Ευρώπη, δηλ. το Ινστιτούτο Ανοικτής Κοινωνίας που εδρεύει στην Βουδαπέστη. Επίσης χορηγίες έχουν λάβει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, από την Αυστριακή κυβέρνηση, από τον Νίκο Δήμου, από το Ίδρυμα «Άρτος Ζωής», το Ευρωπαϊκό Κέντρο Δικαιωμάτων των Ρομά, το Ίδρυμα Μπέρκχοφ για την Διερεύνηση Συγκρούσεων, το Δίκτυο Εναλλακτικής Πληροφόρησης, το Ινστιτούτο Άσπεν του Βερολίνου, την Διεθνή Ομοσπονδία του Ελσίνκι, την Κοινωνία για την Επικοινωνία και την Πολιτική Έρευνα και… την Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς…
Η συνέχεια εδώ: http://www.doumas.gr/article/legeonarios-toy-soros-o-dimitras
Να γιατι δεν εχουμε ιδιωτικά Πανεπιστήμια στην Ελλάδα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο της Κύπρου διδάσκει μια ανθελληνίδα γλωσσολόγος που θέλει τούρκικη την Κύπρο και υποστηρίζει τους πρόσφυγες έναντι των Ελλήνων. Διευθύνει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα για την Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία τρομάρα της.
ΑπάντησηΔιαγραφή