Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011



Κωνσταντίνος Χολέβας-Πολιτικός Επιστήμων 

Ο Αντώνης Σαμαράς βρήκε μία έξυπνη και αξιοπρεπή λύση για να ικανοποιηθούν –όπως φαίνεται μέχρι τώρα- οι υπερβολικές απαιτήσεις των δανειστών μας. Όμως καλό είναι να μείνουμε λίγο στον τρόπο αντιμετωπίσεως της Ελλάδος και των πολιτικών κομμάτων μας από την τρόικα και τους Ευρωπαίους εταίρους μας και να αναδείξουμε κάποια απαράδεκτα και συγχρόνως επικίνδυνα σημεία. 

Οι εταίροι μας, εάν πράγματι πιστεύουν στη δημοκρατία και στον Κοινοβουλευτισμό, όφειλαν να έχουν δεχθεί ως εγγύηση για την καταβολή της 6ης δόσης την υπερψήφιση της Κυβερνήσεως Παπαδήμου από την Βουλή των Ελλήνων. Στα κοινοβουλευτικά πολιτεύματα έτσι καταδεικνύεται η απόφαση και η βούληση των κομμάτων και των πολιτικών αρχηγών. Χύθηκε πολύ αίμα και έγιναν μεγάλοι αγώνες σε όλο το γεωγραφικό εύρος της ευρωπαϊκής ηπείρου για να εδραιωθεί ο Κοινοβουλευτισμός. Είναι τουλάχιστον ντροπή να έρχονται σήμερα ορισμένοι υπηρεσιακοί παράγοντες της Ευρ. Ενώσεως και της Κομμισσιόν καθώς και ηγέτες μεγάλων χωρών και να αμφισβητούν την αξία της κοινοβουλευτικής διαδικασίας στην Ελλάδα. Η ψήφος εμπιστοσύνης θα έπρεπε να αρκέσει και μόνον αυτή. Δεν υπήρχε λόγος να ζητούνται ειδικές υπογραφές, έγγραφες δεσμεύσεις και άλλα παρόμοια. Αλλιώς οι ισχυροί της Ευρώπης υπονομεύουν τους δημοκρατικούς θεσμούς. 

Η απαίτηση να υπογράψουν λεπτομερείς δεσμεύσεις οι αρχηγοί των τριών κομμάτων, που στηρίζουν την Κυβέρνηση ειδικού σκοπού του Λουκά Παπαδήμου, αποτελεί πρωτοφανές γεγονός στα χρονικά της παγκόσμιας ιστορίας. Είναι γνωστό από το Συνταγματικό και το Δημόσιο Διεθνές Δίκαιο ότι τα κράτη δεσμεύονται από την υπογραφή των επικεφαλής των Κυβερνήσεων ή των νομίμων αντιπροσώπων τους και όχι από το α ή β κόμμα. Στις διασκέψεις κορυφής της Ευρ. Ενώσεως παρίστανται οι Πρόεδροι της Δημοκρατίας (π.χ. Γαλλία) ή οι Πρωθυπουργοί αναλόγως του συστήματος διακυβέρνησης της κάθε χώρας. Αυτοί υπογράφουν και η υπογραφή τους δεσμεύει την χώρα τους. Σε πολύ σημαντικές υπογραφές συνθηκών η Ευρώπη ζήτησε μόνο την υπογραφή ενός προσώπου και αυτή ήταν αρκετή, Θυμίζω ότι για την ένταξη της Κύπρου στην ΄Ενωση ήλθε στην Αθήνα και υπέγραψε πανηγυρικά ο αείμνηστος τότε Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Τάσσος Παπαδόπουλος. Η Κύπρος ανελάμβανε με την υπογραφή αυτή και υποχρεώσεις και δεσμεύσεις. Όμως ουδείς σκέφθηκε να απαιτήσει την υπογραφή των αρχηγών των κυπριακών κομμάτων. Αρκούσε η υπογραφή του νομίμου εκπροσώπου του εντασσομένου κράτους. Ακόμη και σε πολύ λεπτές και ευαίσθητες περιπτώσεις, όπως η συνθηκολόγηση ηττημένων χωρών απαιτείται μόνον η υπογραφή του αρχηγού του Κράτους ή του Προέδρου της Κυβερνήσεως. Ουδέποτε εκλήθησαν αρχηγοί κομμάτων να υπογράψουν. Η σημερινή απαίτηση είναι ιστορικά πρωτοφανής, γι’ αυτό μάς πληγώνει και μάς προβληματίζει περισσότερο. 

Τίθεται εξ άλλου ζήτημα νομιμότητος αυτών των απαιτήσεων. Βεβαίως όταν μία χώρα δανείζεται αναγκάζεται να κάνει υποχωρήσεις, όμως υποτίθεται ότι η Ευρ. Ένωση είναι χώρος νομιμότητος και όχι αυθαιρεσίας. Ο Προκόπης Παυλόπουλος ως νομικός περισσότερο αλλά και ως πολιτικός έθεσε γραπτώς το ερώτημα: Σε ποιο από τα επίσημα κείμενα της Ευρ. Ενώσεως προβλέπονται αυτές οι αρμοδιότητες του κ. Ρομπάι ή του κ. Γιούνκερ ή του κ. Μπαρόζο; Όπως φαίνεται πουθενά δεν προβλέπονται τέτοιες αρμοδιότητες, δηλαδή να απαιτούν γην και ύδωρ από τους αρχηγούς των κομμάτων των χωρών μελών, να αμφισβητούν την κοινοβουλευτική διαδικασία και να ταπεινώνουν έθνη και .λαούς. Οι πρωτεργάτες του ευρωπαϊκού εγχειρήματος, της τότε ΕΟΚ, τόνιζαν ότι η προσπάθειά τους βασίζεται στις αρχές του Ευαγγελίου και ότι θα δημιουργήσουν μία Ένωση με αλληλεγγύη μεταξύ των χωρών –μελών. Αν έτσι εκφράζεται η αλληλεγγύη πολύ φοβούμαι ότι οι νέες γενιές στην Ελλάδα, αλλά και σε άλλα κράτη που διέρχονται κρίση, θα αναπτύξουν αρνητικά ανακλαστικά έναντι της Ευρ. Ενώσεως και τούτο θα έχει άγνωστες και επικίνδυνες συνέπειες. 

Το σημαντικότερο όλων είναι αυτό που ήδη δήλωσε η Ευρωβουλευτής της Ν. Δ. Μαριέττα Γιαννάκου, όπως διάβασα προσφάτως στη «Δημοκρατία». Ότι, δηλαδή, η απαίτηση των εταίρων μας από τον Αντώνη Σαμαρά να υπογράψει με το νι και με το σίγμα ό,τι του υπαγορεύουν μπορεί να προκαλέσει την άνοδο ακραίων εθνικιστικών και αντιδημοκρατικών δυνάμεων στην ελληνική πολιτική σκηνή. Ας μην ξεχνούμε τη Γερμανία κατά την περίοδο 1918-1933. Η υπερβολικά ταπεινωτική στάση των Γάλλων έναντι των ηττημένων Γερμανών κατά το Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση του 1929 οδήγησε σε ραγδαία άνοδο των ποσοστών του Ναζιστικού Κόμματος. Ο Χίτλερ εκμεταλλεύθηκε δύο συγκυρίες. Την ταπείνωση του εθνικού αισθήματος των Γερμανών με τις συνθήκες ειρήνευσης του 1918 και τα οικονομικά προβλήματα μεγάλης μερίδας Γερμανών. Η ανάμιξη του πληγωμένου εθνικού φιλοτίμου ενός λαού με την οικονομική και κοινωνική καχεξία καλλιεργεί ευνοϊκό έδαφος για την απότομη άνοδο ακραίων δυνάμεων όχι τόσο από αριστερά, όπως πιστεύει ο Γ. Καρατζαφέρης, αλλά κυρίως από τη εξωκοινοβουλευτική Άκρα Δεξιά. Ήδη ορισμένες δημοσκοπήσεις αρχίζουν να δείχνουν αυτές τις τάσεις. 

Το αγωνιώδες μήνυμά μας, λοιπόν, προς κάθε Ευρωπαίο ηγέτη και δανειστή είναι: Προσέξτε μην προσβάλλετε περισσότερο την εθνική μας υπερηφάνεια, διότι θα είστε υπεύθυνοι για το αυγό του φιδιού που μπορεί να επωασθεί και να μας εκπλήξει όλους. Αν θέλετε να πιστέψουν τα παιδιά μας ότι η Ευρώπη είναι πράγματι μία όαση δημοκρατίας σεβασθείτε την αξιοπρέπειά μας! 

πηγή: antibaro.gr

Σχόλιο: Κάποιοι στη Νέα Δημοκρατία φοβούνται την επώαση του αυγού του φιδιού! Φαίνεται πως οι δημοσκοπήσεις που έχουν στα χέρια τους δείχνουν κάτι! Δεν μας λένε όμως τι...

Posted on Τετάρτη, Νοεμβρίου 30, 2011 by Unknown

1 comment

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011


Είναι γεγονός πλέον πως όσοι δρουν μέσα από τα όργανα της Ε.Ε. και του Συμβουλίου της Ευρώπης, μόνο το καλό της Ευρώπης δεν σκέφτονται. Η παραπάνω φωτογραφία παρουσιάζει τον στόχο τους άλλωστε. Η πλήρης απεθνικοποίηση με την ταυτόχρονη δημιουργία ισχυρών γκέτο από ισλαμιστές και Αφρικανούς εποίκους, δημιουργείται από νοσηρούς εγκεφάλους του διεθνούς κεφαλαίου.

Κι αν για κάποιους δήθεν ανθρωπιστές φαντάζει ρατσιστικό και ξενοφοβικό να αντιδρούμε στην εικόνα της μελαμψής νεαρής να κρατά τα αστέρια των κρατών της Ευρώπης, τότε τους θυμίζουμε την ιστορία της Ελλάδας και της Ευρώπης παράλληλα, μια ιστορία γεμάτη αίμα, πολέμους και θυσίες για να μην πέσει στα χέρια βαρβάρων.

Υ.Γ. Σε καμία περίπτωση δεν στρεφόμαστε εναντίον της ανθρώπινης ύπαρξης αυτών των ανθρώπων. Αντιθέτως, αποστρεφόμαστε τους παλιούς καταπιεστές τους την εποχή της αποικιοκρατίας που με τις θηριωδίες και τις γενοκτονίες τους ξεκλήρισαν ολόκληρη ήπειρο!

Posted on Δευτέρα, Ιουλίου 11, 2011 by Unknown

No comments

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Η γερμανίδα καγκελάριος Άγκελα Μέρκελ υπογράμμισε τη σημασία να επικρατήσει η τάξη στην Τυνησία, ώστε να αποτραπεί η μετανάστευση προς την Ευρώπη. "Φυσικά δεν μπορούν να έρθουν στην Ευρώπη όλοι όσοι δεν επιθυμούν να παραμείνουν στην Τυνησία", δήλωσε η Μέρκελ.

"Στόχος μας είναι να λύσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα τους, να προσφέρουμε προοπτικές στους ανθρώπους εκεί και την ευκαιρία να ζήσουν στη χώρα τους", υπογράμμισε.

Την ίδια ώρα ο στρατός της Τυνησίας περιπολεί τους δρόμους της πόλης Ζαρζί, απ' όπου έχουν φύγει παράνομα για την Ιταλία εκατοντάδες νεαροί Τυνήσιοι, σε μία προσπάθεια να ανασταλεί το κύμα μετανάστευσης.

Ο στρατός περιπολεί με ελαφρά άρματα μάχης τους δρόμους της πόλης, ενώ η πρόσβαση στο λιμάνι εμποδίζεται με ένα τεθωρακισμένο όχημα. Ένα κέντρο ελέγχου έχει δημιουργθεί και στο λιμάνι Γκαμπ από τον στρατό, με την υποστήριξη του λιμενικού.

Περίπου 5.000 τυνήσιοι μετανάστες έφτασαν λαθραία τις τελευταίες πέντε ημέρες με σκάφη στο ιταλικό νησί Λαμπεντούζα.

Η Ιταλία που ανησυχεί ότι θα έρθει αντιμέτωπη με μία ανθρωπιστική κρίση στο έδαφός της έχει ζητήσει διεθνή βοήθεια, ενώ πρότεινε να στείλει ιταλούς αστυνομικούς στην Τυνησία, μία πρόταση που απορρίφθηκε από την Τύνιδα.

Εξάλλου η Γαλλία τίθεται υπέρ της ενίσχυσης της ευρωπαϊκής υπηρεσίας φύλαξης συνόρων Frontex για την καταπολέμηση της παράνομης μετανάστευσης, σύμφωνα με το γαλλικό υπουργείο Εξωτερικών.

Το Παρίσι εξέφρασε "την απόλυτη αλληλεγγύη του στην Ιταλία για την αντιμετώπιση των μαζικών αφίξεων παράνομων μεταναστών από την Τυνησία", όπως διαβεβαίωσε ο εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Μπερνάρ Βαλερό.

Πάντως, πρόσθεσε, ότι το πρόβλημα χρήζει "συνολικής αντιμετώπισης" σε ευρωπαϊκό επίπεδο και "υπό αυτή την έννοια καλούμε κυρίως την επιχειρησιακή ενίσχυση της Frontex και την ανάπτυξη της συνεργασίας με τις χώρες προέλευσης και διέλευσης".

Επιπλέον η Γαλλία αποδέσμευσε 350.000 ευρώ για κοινωνική βοήθεια προς την Τυνησία, όπως δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Πιέρ Μενά, γάλλος πρέσβης στην Τύνιδα.

"Αυτό το ποσό προορίζεται για την παροχή βοήθειας στις πιο ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, κυρίως στα παιδιά και τους ηλικιωμένους καθώς στα θύματα των διαδηλώσεων και των ασθενών", διευκρίνισε ο πρεσβευτής στον ιστότοπό του.

Ο Μενά "υπογράμμισε επίσης την επιθυμία της Γαλλίας να υποστηρίξει την οικογένεια του Μοχάμεντ Μπουαζίζι", του 26χρονου μικροπωλητή που αυτοπυρπολήθηκε στις 17 Δεκεμβρίου δίνοντας το έναυσμα για τις ταραχές στην Τυνησία που οδήγησαν στην απομάκρυνση του πρώην προέδρου Μπεν Άλι από την εξουσία.

πηγή: i-reporter

Posted on Δευτέρα, Φεβρουαρίου 14, 2011 by Unknown

No comments