• Twitter
  • RSS
  • Facebook

KARATHEODORIS

  • Αρχική σελίδα

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Αν ήσουν επιβάτης σ' αυτό το τρένο τι θα έκανες;



Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο Facebook
Categories: 12 ΘΕΟΙ, ΒΩΜΟΣ, ΗΣΑΠ, ΘΗΣΕΙΟ

Posted on Παρασκευή, Μαρτίου 11, 2011 by Unknown

1 comment

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης κινητού

1 σχόλια:

Νίκη είπε...

Όταν άνθρωποι ταξιδεύουν από την άκρη του κόσμου με σκοπό να θαυμάσουν μία χώρα που τίμησε την έννοια του ανθρώπου και το αίσθημα της κοινωνικής δικαιοσύνης δημιουργώντας τη δημοκρατία και τον πολιτισμό, οι συνεχιστές της κληρονομιάς αυτής δε σέβονται την ιστορία και το παρελθόν, βεβηλώνοντας τους χώρους με την αδιαφορία και την εγκατάλειψη. ΑΙΔΩΣ..

12 Μαρτίου 2011 στις 9:56 π.μ.

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ : Αντιμοντερνισμός

ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ : Αντιμοντερνισμός

Popular Posts

  • Πανηγυρισμοί Μεταναστών στο Facebook για την ψήφιση του Νόμου περί Ιθαγένειας!
  • Απάντηση Λαλιώτη στις αναφορές του Τρωκτικού
  • Selfies και η γενιά του ναρκισσισμού
  • Ανω-κάτω η Ρηγίλλης από την επιστολή Ψωμιάδη
  • Ο Πάνος Κιάμος και η Προπαγάνδα του Πολυπολιτισμού
  • Ως εδώ!
  • Ποιον ετοιμάζουν για επόμενο πρωθυπουργό;
  • Μάκης Βορίδης: Μαθήματα εθνικοφροσύνης δεν δέχομαι!
  • Όταν η Αριστερά έλεγε τις παρελάσεις "Εθνικιστικές Επιδείξεις Φασισμού και Πολέμου"
  • Νάρκωση, Πιάτσες και Καταστολή!

ΑΡΧΕΙΟ

Copyright © KARATHEODORIS | Powered by Blogger
Design by WP Lift | Blogger Template by NewBloggerThemes.com