Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013


Η ντροπή του Εθνικιστικού Χώρου πρέπει να είναι μεγάλη για ένα λόγο. Μετράμε δεκάδες πορείες και εκδηλώσεις μνημοσύνου για τους νεκρούς Έλληνες Εθνικιστές Γιώργο Φουντούλη και Μανώλη Καπελώνη, από Ευρωπαίους συναγωνιστές τους. 

Στην Ελλάδα, το επίκεντρο αυτής της δολοφονίας, σιγή, λίγο καιρό μετά. Ελάχιστοι μιλούν ακόμα για την εκτέλεση αυτών των παλικαριών. Καμία αντίδραση για να αλλάξει αυτή η πολιτική λαίλαπα που εξοντώνει τους Εθνικιστές...

Ως πότε;

Posted on Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2013 by Unknown

No comments



Δελτίο τύπου εξέδωσε το Εθνικό Μέτωπο μετά από την "μάχη" που δόθηκε έξω από τη στάση του Μετρό "Συγγρού-Φιξ" όπου αντιεξουσιαστές με κράνη χίμηξαν σε κλιμάκιο του κόμματος του Εθνικού Μετώπου με σκοπό την απομάκρυνσή τους από το χώρο. Την ίδια ώρα, οι Εθνικιστές ανταπάντησαν και δημιουργήθηκε μια εκρηκτική ατμόσφαιρα.

Δείτε το δελτίο τύπου:

Μέλη του Εθνικού Μετώπου πραγματοποίησαν διανομή με ενημερωτικά φυλλάδια στο σταθμό Φιξ του Μετρό με ιδιαίτερη επιτυχία, γνωρίζοντας ένθερμη αποδοχή από το πλήθος των παρισταμένων. Λίγο αργότερα, οι διερχόμενοι και οι οδηγοί ταξί που σταθμεύουν στην περιοχή, έγιναν μάρτυρες οργανωμένης επίθεσης από κρανοφόρους αντιεξουσιαστές. 


Τα μέλη του Εθνικού Μετώπου αναγκάστηκαν να αντιδράσουν δυναμικά... 
 
Το Εθνικό Μέτωπο καταδικάζει κάθε μορφή βίας και δεν ανέχεται κανενός είδους τραμπουκισμού, απ’ όπου κι αν προέρχεται. Δεν ανεχόμαστε οι γνωστοί – άγνωστοι να παραμένουν ατιμώρητοι. Δεν ανεχόμαστε να χύνεται αίμα ελληνικό από αδίστακτους κοινούς τραμπούκους - τσιράκια του συστήματος. Δεν ανεχόμαστε πλέον σ’ αυτή τη χώρα η Αριστερίζουσα πολιτική σκηνή και τα τσιράκια της να διακηρύττουν, απροκάλυπτα και δίχως καμία άλλη νομική και πολιτική συνέπεια, το δόγμα της καλής και της κακής βίας! 

 Κάθε παρόμοια πρόκληση δεν θα μένει αναπάντητη, όπως έγινε αντιληπτό και χτες! 

 Από το Γραφείο Τύπου

Posted on Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2013 by Unknown

No comments

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013


Στην Ελλάδα του 2013... Ανακοίνωσε στον πατέρα του ότι είναι gαy μέσα από την εκπομπή της Ανίτας μόνο και μόνο για να ανεβάσει την τηλεθέαση και ίσως να κερδίσει προσωπικά οφέλη...Μετά αναφέρθηκε στο γεγονός ότι θέλει να βρει μια γυναίκα για να κάνει παιδί!!

Αντί να το κρατήσει για τον εαυτό του, βγήκε στην τηλεόραση για να το διαμηνύσει...

Που θα φτάσουμε; 

Posted on Τρίτη, Νοεμβρίου 19, 2013 by Unknown

No comments

Δελτίο τύπου έστειλε το νεοπαγές Δίκτυο Ελλήνων Συντηρητικών το οποίο δημιουργήθηκε από "ενεργούς πολίτες" όπως λένε προκειμένου να ανοίξουν διάλογο για μια ελληνική πρόταση στο Συντηρητισμό. Φαίνεται πως στη Δεξιά κάποιοι ψάχνουν νέα στέγη ή ρίχνουν άδεια για να πιάσουν γεμάτα όπως οι ανάλογοι της Αριστεράς (το κίνημα των 58);

Εδώ το κείμενο:

Το Δίκτυο Ελλήνων Συντηρητικών (ΔΙ.Ε.ΣΥ.) αποτελεί μια προσπάθεια ενεργών πολιτών να τοποθετήσουν στο επίκεντρο του πολιτικού διαλόγου μια ελληνική πρόταση για το συντηρητισμό που εμπεριέχει τις αξίες της προάσπισης της εθνικής ταυτότητας, των πολιτιστικών και θρησκευτικών παραδόσεων του τόπου, της φιλοπατρίας, της κοινωνικής συνοχής, του εθνικού και δημοσίου συμφέροντος.

Στην κατεύθυνση αυτή εγκαινιάζουμε την ιστοσελίδα μας www.syntiritikoi.gr, μέσω της οποίας θα παρεμβαίνουμε τακτικά με άρθρα άποψης, τεκμηριωμένες μελέτες αλλά και αναδημοσιεύσεις απόψεων που θεωρούμε ότι είναι αξιόλογες.
Επίσης, ξεκινάμε άμεσα τη διενέργεια ενημερωτικών σεμιναρίων σε ζητήματα αιχμής καθώς και τη διοργάνωση ανοικτών εκδηλώσεων – ημερίδων.

Ενημέρωση για το σύνολο των δραστηριοτήτων μας μπορείτε να λαμβάνετε και μέσω του ενημερωτικού δελτίου του Δικτύου Ελλήνων Συντηρητικών που σύντομα θα μπορείτε να λάβετε είτε μέσω εγγραφής σας στην ιστοσελίδα μας είτε με αποστολή mail στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@syntiritikoi.gr.

Posted on Τρίτη, Νοεμβρίου 19, 2013 by Unknown

No comments

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013



Να ανοίξει αύριο συζήτηση για το θέμα της βουλευτικής αποζημίωσης εφόσον ομοφωνήσει η Ολομέλεια, κάλεσε ο πρόεδρος της Βουλής, Ευάγγελος Μεϊμαράκης, σημειώνοντας ότι πρέπει επίσης να εξετασθεί πώς θα συντονιστεί με τη συζήτηση που πρέπει να ανοίξουν όλα τα κόμματα και για την αναθεώρηση του Συντάγματος για το πολιτικό χρήμα.

Από του βήματος της Ολομέλειας κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού δαπανών της Βουλής για το 2014, αφού ο κ. Μεϊμαράκης τόνισε πως επιθυμεί τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση, απηύθυνε προτροπή στους βουλευτές που δεν επιθυμούν να λαμβάνουν τη βουλευτική αποζημίωση και αρνούνται τα εργαλεία που παρέχει η Βουλή για την εκτέλεση των καθηκόντων τους, να ζητήσουν να μην τους παρέχονται.
Με αιχμή την καταψήφισή του προϋπολογισμού της Βουλής από τα κόμματα της αντιπολίτευσης αλλά και την κριτική για τις βουλευτικές αποδοχές, ο κ. Μεϊμαράκης κάλεσε: «Αν κάποιος το θέλει μπορεί από μόνος του να απαρνηθεί τα όποια προνόμια. Με μια απλή δήλωση να παρακρατηθεί το επιπλέον ποσό που θεωρεί ο ίδιος και να δοθεί σε οργανώσεις». «Δεν υπάρχει καμία διάταξη που ορίζει να εισπράττονται με το ζόρι, ούτε θα πάει στον εισαγγελέα επειδή δεν τα εισπράττει» προσέθεσε.
«Πρέπει να δώσουμε το δικαίωμα όλοι να εκπροσωπηθούν στο Κοινοβούλιο, είτε έχουν εισόδημα, είτε δεν έχουν, είτε έχουν επάγγελμα, είτε δεν έχουν» τόνισε χαρακτηριστικά.
Ο πρόεδρος της Βουλής, αναφορικά με τα ζητήματα που τίθενται κατά καιρούς για τις απολαβές των βουλευτών, ξεκαθάρισε ότι:
- Η βουλευτική αποζημίωση είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη από το Ζ Ψήφισμα και δεν είναι μισθός αλλά αποζημίωση για όσο καιρό διαρκεί η βουλευτική θητεία. Η αποζημίωση καθορίζεται με βάση τον μισθό του προέδρου του Αρείου Πάγου καθώς η νομοθετική, η εκτελεστική και η δικαστική εξουσία είναι ισότιμες.
- Τα λεγόμενα «προνόμια» (γραφείο, μετακινήσεις, συνεργάτες) αποτελούν εργαλεία για την εκπλήρωση των καθηκόντων των βουλευτών.
- Το αφορολόγητο, το οποίο έχει μειωθεί από το 2009 έως σήμερα, ισχύει διότι στην αποζημίωση περιλαμβάνονται και τα έξοδα. «Θα μπορούσαμε να πάμε οι βουλευτές σε βιβλίο εσόδων - εξόδων, αρκεί να αναγνωρίζονται τα έξοδα».
«Προς τι η υποκριτική αυτή στάση;» διερωτήθηκε και εμμέσως αναφέρθηκε στη Χρυσή Αυγή λέγοντας ότι λέει άλλα σήμερα, ζήτησε την κρατική χρηματοδότηση, τους οδηγούς, την ασφάλεια και τους υπαλλήλους της, τα αυτοκίνητα, τα τηλέφωνα κ.α.
Ξεκαθάρισε ότι το Κοινοβούλιο λειτουργεί με υποδειγματικό τρόπο και σε ώρες πολύ περισσότερες από τις υπερωρίες που αναγνωρίζονται.
Επιπλέον, προανήγγειλε την πρόβλεψη κονδυλίου για έξοδα κίνησης υπαλλήλων και αστυνομικών εφόσον ο προϋπολογισμός της Βουλής είναι εντός του Μεσοπρόθεσμου και των στόχων.
Τέλος, ο κ. Μεϊμαράκης, σχετικώς με την κριτική που ασκήθηκε για την ατελή διέλευση των βουλευτών από τα διόδια, είπε πως η Βουλή εξοικονομεί από το πρόσφατο αυτό μέτρο σημαντικό ποσό, καθώς υπάρχουν βουλευτές που σταμάτησαν να ταξιδεύουν αεροπορικώς στις περιφέρειές τους και προτιμούν το ταξίδι με το αυτοκίνητο ή το πλοίο.
«Είναι σωστό να πληρώνει η Βουλή το αεροπορικό εισιτήριο ενός βουλευτή και να μην καταβάλλει το αντίτιμο των διοδίων όποιου δεν χρησιμοποιεί το αεροπλάνο; Και μην δώσουμε αυτό το κίνητρο στους βουλευτές και να γλυτώσουμε τα αεροπορικά έξοδα;» ρώτησε χαρακτηριστικά ο κ. Μεϊμαράκης, επικαλούμενος παράδειγμα βουλευτή ο οποίος παραιτήθηκε του δικαιώματός του να ταξιδεύει αεροπορικώς προτιμώντας να πηγαίνει με το πλοίο στην Κρήτη.
Ο προϋπολογισμός δαπανών της Βουλής για το 2014 ψηφίστηκε από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, ενώ καταψηφίστηκε από τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Τα κόμματα
Ο εισηγητής της ΝΔ για τον προϋπολογισμό της Βουλής, Μάξιμος Σενετάκης, ανέφερε ότι το 2014 ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 141.898 εκατ. ευρώ, έναντι των 221.919.100 ευρώ πιστώσεις το 2009. Μάλιστα, σημείωσε ότι το 2014 ο προϋπολογισμός είναι μειωμένος κατά 4,61% σε σχέση με το 2013.
Εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ ο Δημήτρης Γελαλής αιτιολογώντας την αρνητική ψήφο του κόμματός του στον προϋπολογισμό της Βουλής για το 2014, ανέφερε ότι δεν υπάρχει εξορθολογισμός των δαπανών. Όπως επεσήμανε, ενώ προϋπολογισμός της Βουλής μειώθηκε την τελευταία πενταετία περίπου κατά 85 εκατ. ευρώ, οι βουλευτικές αποδοχές περικόπηκαν πάνω από 35% και οι υπάλληλοι απώλεσαν το 40% των εισοδημάτων τους, δεν είναι αρκετό και υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω μειώσεις. Ζήτησε δε, να επανεξεταστούν οι βουλευτικές αποζημιώσεις και διευκολύνσεις που παρέχονται.
Εκ μέρους του ΠΑΣΟΚ, ο Δημήτρης Σαλτούρος είπε πως το Κοινοβούλιο υιοθετεί μια οικονομική προσέγγιση όσον αφορά τις δαπάνες του (εξοικονομεί ακόμη 6,7 εκατ. ευρώ και μάλιστα ενόψει της Προεδρίας της ΕΕ) αντικατοπτρίζοντας τη δύσκολη συγκυρία. Υπογράμμισε πως πρέπει να εφαρμοστεί η ορθολογική διαχείριση της Βουλής στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
Ο Βασίλης Καπερνάρος (ΑΝΕΛ) τόνισε πως πρέπει να αλλάξει μαζί με τον Κανονισμό της Βουλής και «αυτή η τετριμμένη συνήθεια να έρχεται με αοριστολογίες ο προϋπολογισμός της Βουλής», ενώ προανήγγειλε την υποβολή ειδικής πρότασης εκ μέρους του κόμματός του.
Από την ΧΑ, ο Ηλίας Κασιδιάρης ανακοίνωσε πως το κόμμα του θα φέρει τροπολογία με την οποία θα εισηγείται να εξομοιωθεί η βουλευτική αποζημίωση με τον μισθό του πρέσβη. Προσέθεσε δε ότι την ώρα που ο κόσμος «πέφτει από τα μπαλκόνια», δεν προβλέπεται μείωση στους μισθούς των βουλευτών.
Η Ασημίνα Ξηροτύρη - Αικατερινάρη (ΔΗΜΑΡ) υποστήριξε ότι ο προϋπολογισμός της Βουλής είναι σωστός με εξορθολογισμένες δαπάνες, αλλά εισηγήθηκε να περικοπούν επιπλέον η βουλευτική αποζημίωση και άλλα προνόμια για να καταδειχτεί στην πράξη ότι οι βουλευτές ζουν τη σκληρή πραγματικότητα του Έλληνα πολίτη και αγωνίζονται προς όλες τις κατευθύνσεις για την αντιμετώπιση της μεγάλης κρίσης.
Από το ΚΚΕ ο Σπύρος Χαλβατζής κατέστησε σαφές πως το κόμμα του υποστηρίζει τη λογική σταθερής μείωσης του προϋπολογισμού, τη μείωση της αποζημίωσης, την κατάργηση της αμοιβής από επιτροπές και την κατάργηση της βουλευτικής σύνταξης.
Ο πρώην πρόεδρος της Βουλής, Απόστολος Κακλαμάνης είπε ότι πρώτιστη υποχρέωση του βουλευτή είναι να στέκεται όρθιος, να μην κλαίγεται και με το ήθος του να παραδειγματίζει τον απλό πολίτη. «Θα πρέπει να εκλέγονται και όσοι δεν έχουν χρήματα» υπογράμμισε, τέλος.

πηγή: ΕΘΝΟΣ

Posted on Δευτέρα, Νοεμβρίου 18, 2013 by Unknown

No comments



Όπως πολλοί έχουν διαπιστώσει τον τελευταίο καιρό, δημιουργείται μια υπόγεια προσπάθεια κύκλων της Αριστεράς που ασχολούνται με το Διαδίκτυο προκειμένου να κάνουν αναφορές σε δημοσιεύσεις που έχουν να κάνουν με Εθνικιστικά θέματα και μηνύματα.

Έτσι στο Facebook αρκετοί λογαριασμοί απενεργοποιούνται ή και διαγράφονται ξαφνικά, αφού γίνονται στόχος των γνωστών trolls της Αριστεράς που πληρώνονται για να κάνουν ιδεολογικό πόλεμο σε blogs, sites και λογαριασμούς εθνικιστών και πατριωτών.

Έχουμε γίνει πάμπολλες φορές στόχος από αυτούς τους κυρίους ενώ μας έχουν απειλήσει και με μηνύσεις για διάφορες αποκαλύψεις που έχουν γίνει στο παρελθόν σχετικές με τις υπόγειες δραστηριότητές τους στον αναρχικό χώρο..

Θα πρέπει λοιπόν να υπάρξει μια συντονισμένη προσπάθεια με διττό χαρακτήρα: Αμυντική προκειμένου να υπάρχει συνεχής ενημέρωση και στήριξη της προσπάθειας που κάνει ο χώρος ευρύτερα στο Διαδίκτυο και φυσικά Επιθετική ώστε αυτά τα φαινόμενα να μεταφερθούν στην αντίπαλη πλευρά.

Οι μάχες δεν γίνονται μόνο στο δρόμο! Εκεί θα καταλήξουν..

Posted on Δευτέρα, Νοεμβρίου 18, 2013 by Unknown

No comments

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013



Το παρακάτω κείμενο είναι η απομαγνητοφωνημένη ομιλία του Αλέν ντε Μπενουά στο συνέδριο του NPI στην Ουάσινγκτον, την 26η Οκτωβρίου 2013, από την αγγλική μετάφραση του Tomislav Sunic.


Κυρίες και κύριοι, 
Προτού ξεκινήσω την ομιλία μου, θα ήθελα να απολογηθώ για την υποχρέωση που έχω να σας προκαλέσω πόνο! Ακούγοντας μία ομιλία στα αγγλικά με γαλλική προφορά, τόσο βαριά όσο η δική μου, μπορεί πραγματικά να αποδειχθεί μαρτύριο για σας. Αλλά μείνετε ήσυχοι, είμαι πολύ καλύτερος στα γαλλικά. 

Όπως μπορείτε να φανταστείτε, το θέμα της ομιλίας μου είναι η έννοια της ταυτότητας. 

Σε ένα διάσημο απόσπασμα από τις Εξομολογήσεις του, ο Άγιος Αυγουστίνος γράφει: “Τι είναι ο χρόνος; Αν δεν μου κάνει κανείς αυτή την ερώτηση, τότε ξέρω την απάντηση, αν όμως κάποιος με ρωτήσει και προσπαθήσω να του εξηγήσω, τότε δεν την ξέρω πια”. 

Οι παρατηρήσεις του Αγίου Αυγουστίνου για τον χρόνο θα μπορούσαν να ισχύουν και για την ταυτότητα: Η ταυτότητα δεν δημιουργεί προβλήματα όσο κανένας δεν ρωτάει γι' αυτήν. Η ταυτότητα είναι κάτι που θεωρείται δεδομένο, έρχεται σαν κάτι φυσικό. Όμως, μία τελείως διαφορετική κατάσταση δημιουργείται την στιγμή που αναρωτιόμαστε: “Ποιος είμαι” ή “ποιοι είμαστε” ή, ακόμα καλύτερα, “τι σημαίνει να είσαι Αμερικάνος”, “Qui est Français” ή “Was ist deutsch”. 

Δεν είναι καθόλου εύκολο να μιλάμε για ταυτότητα επειδή, αντίθετα με αυτό που πιστεύουν πολλοί (πρώτα από όλα αυτοί που θέλουν να την υπερασπιστούν), η ταυτότητα δεν είναι μία απλή έννοια. Είναι μία μάλλον ιδιαίτερα πολύπλοκη έννοια. 

Η ταυτότητα είναι ένα πολύπλοκο ζήτημα διότι παρουσιάζεται ως πρόβλημα ακριβώς σε μια στιγμή όπου δεν θεωρείται ως κάτι το δεδομένο. Υπό αυτή την έννοια η ταυτότητα είναι ένα τυπικά σύγχρονο ζήτημα. Στις παραδοσιακές κοινωνίες, κανείς δεν αμφισβητεί την ταυτότητά του, λόγω του ότι αυτή θεωρείται από όλους δεδομένη, ως κάτι το αυτονόητο. Εξ ου και η πρώτη μας παρατήρηση: Είναι όταν η ταυτότητα – ατομική ή συλλογική – βρίσκεται υπό απειλή, ή έχει ήδη εξαφανιστεί, που κάποιος αρχίζει να αναρωτιέται τι πραγματικά σημαίνει. Αυτή είναι η περίπτωση σήμερα και αυτός είναι ο λόγος που η ταυτότητα έχει γίνει ένα τόσο φλέγον ζήτημα, τόσο στο πολιτικό όσο και στο ιδεολογικό επίπεδο. Η ταυτότητα έχει γίνει ένα προβληματικό θέμα στη μοντέρνα εποχή υπό το γεγονός πως τα σημεία αναφοράς της ξεθωριάζουν και υπό το γεγονός ότι κανείς πια δεν ξέρει πραγματικά ποιο είναι το νόημα της ζωής. 

Ωστόσο, δεν μπορεί να είναι μια απλή σύμπτωση το ότι οι ταυτότητες έχουν γίνει τόσο προβληματικές στην σύγχρονη εποχή. Αυτό δείχνει πως ο νεωτερισμός υπήρξε το όχημα για μία εξέλιξη που βλάπτει όλες τις ταυτότητες. Αυτή η εξέλιξη οφείλεται πρωτίστως στην άνοδο του ατομικισμού, του οποίου οι ρίζες πάνε πίσω τουλάχιστον μέχρι τον Ντεκάρτ και τη διδασκαλία του. Στη διδασκαλία του Ντεκάρτ υπάρχει πράγματι μια εκλέπτυνση του θέματος, που τον οδήγησε στο να αποδώσει στον ατομικισμό ένα είδος οντολογικής μοναξιάς, όπου το άτομο, για να μπορεί να υπάρχει, θα πρέπει να απαλλαγεί από οποιαδήποτε κοινότητα. Ο πολιτικός ατομισμός που εμφανίστηκε τον 17ο αιώνα, ειδικά με τις θεωρίες περί κοινωνικού συμβολαίου των Γκρότιους, Πούφεντορφ, Τζον Λοκ και άλλων, ήταν μια από τις συνέπειες της. 

Ένας άλλος λόγος που το ζήτημα της ταυτότητας παρουσιάζεται τόσο πολύπλοκο είναι πως η ταυτότητα, είτε είναι ατομική είτε συλλογική, δεν μπορεί να υποβιβασθεί μόνο σε μία διάσταση στη ζωή των ανθρώπων και των λαών. Η ταυτότητα δεν είναι ποτέ μονοδιάστατη, είναι πολυδιάστατη. Η ταυτότητά μας συνδυάζει τα κληρονομημένα στοιχεία με αυτά που επιλέγουμε εμείς οι ίδιοι. Έχουμε μια εθνική ταυτότητα, μια γλωσσική ταυτότητα, μια πολιτική ταυτότητα, μια πολιτιστική ταυτότητα, μια φυλετική ταυτότητα, μια σεξουαλική ταυτότητα, μια επαγγελματική ταυτότητα, και πάει λέγοντας. 

Όλες αυτές οι διαφορετικές διαστάσεις καθορίζουν την αντικειμενική μας ταυτότητα. Αλλά η εμπειρία μας διδάσκει πως γενικά δεν τις αποδίδουμε καμία αξία. Αυτό σημαίνει πως η ταυτότητα περιέχει και μια υποκειμενική διάσταση. Γενικά, αυτοκαθοριζόμαστε αναφερόμενοι στη διάσταση της ταυτότητας που φαίνεται ως η πιο σημαντική και πιο κρίσιμη σε μας, ενώ αγνοούμε άλλες διαστάσεις της. Η ταυτότητα είναι αδιαχώριστη από αυτά που έχουν μεγαλύτερη αξία για εμάς. Εκφράζει ένα μέρος του εαυτού μας που λατρεύουμε περισσότερο και στο οποίο βασιζόμαστε για να οικοδομήσουμε την ύπαρξή μας. 

Αλλά, ποιο είναι το μέρος του εαυτού μας που μας καθορίζει κατά την γνώμη μας πιο ουσιαστικά; Αυτή είναι η ερώτηση που πρέπει να απαντήσουμε όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με την ταυτότητα μας. 

Για να περιγράψει τι είναι πιο σημαντικό για μας, ο Καναδός κοινωνιολόγος Charles Taylorμιλάει για “ισχυρές αξιολογήσεις” και “συστατικά αγαθά” (σημ. μτφρ. “strong evaluations” and “constitutive goods” στο πρωτότυπο). Τα “συστατικά αγαθά” προβάλουν ως το αντίθετο από τα υλικά αγαθά, ή μάλλον από τα αγαθά που προκύπτουν από κάποια φυσική ανάγκη, λόγω του ότι δεν ταυτίζονται με απλές προτιμήσεις, αλλά είναι, αντιθέτως, οι ίδιες οι βάσεις της ταυτότητας μας. Οι “ισχυρές αξιολογήσεις” χαρακτηρίζονται από το γεγονός ότι δεν είναι διαπραγματεύσιμες και δεν εξαρτώνται από απλές ιδιοτροπίες. Δεν σχετίζονται με την υλική καλοπέραση, αλλά με το βαθύτερο είναι μας. Αυτές οι αξιολογήσεις σχετίζονται με οτιδήποτε μας παρέχει έναν λόγο να ζούμε και να πεθαίνουμε, δηλαδή έχουν ισχυρή επίδραση στις αξίες που νοούνται ως εγγενώς καλές. 

Έχοντας κάνει αυτές τις προκαταρκτικές παρατηρήσεις, θα ήθελα να αναφέρω τώρα τα δύο λάθη που γίνονται γενικά όταν μιλάμε για την ταυτότητα. 

Το πρώτο λάθος είναι ότι η ταυτότητά μας εξαρτάται μόνο από εμάς. Στην πραγματικότητα, η ταυτότητά μας διαμορφώνεται μέσω της συναναστροφής μας με τους άλλους, από τις απόψεις που έχουμε για τους άλλους και από τις απόψεις που οι άλλοι έχουν για εμάς. Ένα απομονωμένο υποκείμενο, ένας άνθρωπος ή μια ομάδα που ζει μόνος του ή μόνοι τους, αποκομμένοι από άλλους ανθρώπους ή ομάδες, δεν έχει ταυτότητα. Ας το θέσουμε διαφορετικά: Δεν υπάρχει ταυτότητα που να απορρέει από τον Εαυτό κάποιου μόνον. Η ταυτότητα σίγουρα σημαίνει κάτι που δίνει ένα νόημα στη ζωή. Όμως, υπό το γεγονός πως δεν ζούμε τη ζωή σε ατομικό επίπεδο μόνο, το θέμα της ταυτότητας πρέπει υποχρεωτικά να περιέχει μία κοινωνική διάσταση. Η ταυτότητα δεν μπορεί να νοηθεί ανεξαρτήτως του κοινωνικού δεσμού. Άρα, είναι πάντα το σύνολο που αποδίδει στο άτομο ένα μέρος της ταυτότητάς του, μέσω της ιστορίας, της γλώσσας ή των θεσμών. Αυτό σημαίνει πως η ταυτότητα δεν μπορεί να πλαισιωθεί στο περιθώριο από το ίδιο το υποκείμενο, αλλά μόνο από την σχέση του με την ταυτότητα των άλλων. Κάθε ταυτότητα είναι θεμελιωδώς διαλογική στη φύση της. 

Η φράση πως κάθε ταυτότητα είναι θεμελιωδώς διαλογική σημαίνει πως ο Άλλος διαμορφώνει επίσης την ταυτότητά μου επειδή μου επιτρέπει να ολοκληρώσω τον εαυτό μου. Αντιθέτως, ο ατομικισμός αντιλαμβάνεται την σχέση του με τον Άλλον μόνο μέσω της προοπτικής των αμοιβαίως ιδιοτελών συμφερόντων. Από το κοινοτικό πρίσμα, που είναι και το δικό μου πρίσμα, οι κοινωνικές σχέσεις είναι μέρος του Εαυτού μου. Όπως σημειώνει ο Charles Taylor, ο Άλλος είναι επίσης “ένα στοιχείο της εσωτερικής μου ταυτότητας”. Μια ομάδα, όπως και ένα άτομο, πρέπει να ανταποκρίνεται στους “σημαντικούς Άλλους” (σημ. μτφρ. “significant others” στο πρωτότυπο)

Το δεύτερο μεγάλο λάθος είναι ο ορισμός της ταυτότητας ως κάτι μέσα μας που παραμένει για πάντα αμετάτρεπτο και αμετάβλητο. Σ' αυτή την περίπτωση, είτε μιλάμε για ένα άτομο είτε για έναν λαό, η ταυτότητά συλλαμβάνεται ως μια αίσθηση βασισμένη σε αμετάβλητα και απροσδιόριστα χαρακτηριστικά. Λοιπόν, η ταυτότητα δεν είναι απλά μια αίσθηση, ή ένα χειροπιαστό πράγμα, ή μια στατική πραγματικότητα. Έχει μία ουσία από μόνη της και έχει τη δική της δυναμική πραγματικότητα. Η ταυτότητα δεν αντανακλά μόνο τη μοναδικότητα, ή τη μόνιμη φύση μιας τέτοιας μοναδικότητας. Η συνέχεια περιλαμβάνει επίσης την αλλαγή, όπως κάθε ορισμός του Εαυτού συνεπάγεται σχέση με τον Άλλο. Δεν μπορεί να υπάρξει καμία ταυτότητα χωρίς τη διαδικασία της μεταμόρφωσης. Ο σημαντικός παράγοντας είναι πως δεν πρέπει ποτέ να θεωρούμε αυτούς τους δύο όρους ως αντίθετους μεταξύ τους. Η ταυτότητα δεν είναι κάτι αμετάβλητο, αλλά μάλλον κάτι που μπορούμε πάντα να αλλάζουμε χωρίς ωστόσο να παύουμε να είμαστε αυτοί που είμαστε. Η ταυτότητα ορίζει τη μέθοδο του πώς να αλλάζεις και αυτή η μέθοδος ανήκει μόνο σε μας. 

Τέλος, πρέπει να πω πως η ταυτότητα δεν είναι απλά αντικείμενο που πρέπει να ανακαλυφθεί, αλλά μάλλον αντικείμενο που χρήζει ερμηνείας. Η ανθρώπινη ζωή, όπως έχουν επισημάνει φιλόσοφοι όπως ο Βίλχελμ Ντίλταϋ, ο Χανς-Γκεόργκ Γκαντάμερ και ο Πολ Ρικέρ, είναι θεμελιωδώς ερμηνευτική από τη φύση της, δηλαδή το ζην δεν σημαίνει μόνο να περιγράφεις αντικείμενα, αλλά επίσης να προσπαθείς να αποδώσεις νόημα σε αντικείμενα. Ο άνθρωπος είναι “ένα ζώο που ερμηνεύει τον εαυτό του”, γράφει ο Taylor. Ούτε η ταυτότητα ξεφεύγει από αυτόν τον κανόνα. Η ταυτότητα είναι ένας ορισμός του εαυτού κάποιου, εν μέρει υπονοούμενος, τον οποίο ένα άτομο αντιμετωπίζει και επαναπροσδιορίζει κατά τη διάρκεια της ζωής του. Η ταυτότητα είναι θεμελιωδώς αφηγηματική στη φύση της. Προκύπτει από την ιστορία που λέμε στους εαυτούς μας κάθε φορά που αναρωτιόμαστε ποιοι είμαστε.  



Τι απειλεί περισσότερο τις συλλογικές ταυτότητες σήμερα; 


Σ' αυτό το ερώτημα πολλοί θα απαντήσουν δείχνοντας το φαινόμενο της μαζικής μετανάστευσης, με τις περισσότερες Δυτικές χώρες να αποτελούν το κεντρικό σκηνικό. Η σοβαρότητα αυτού του φαινομένου δεν μπορεί να αγνοηθεί, ούτε μπορεί κανείς να αρνηθεί τις κοινωνικές παθολογίες που προκύπτουν από τη μετανάστευση. Αυτή η άποψη, πάντως, κατά την γνώμη μου, χάνει την ουσία, επειδή δεν εστιάζει αρκετά στις αιτίες της μετανάστευσης και επιπρόσθετα στερείται την απαιτούμενη σοβαρότητα στην προσέγγισή της. 

Εγώ, από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να πω πως αυτό που αποτελεί τη μεγαλύτερη απειλή για τις συλλογικές ταυτότητες σήμερα είναι το σύστημα που “σκοτώνει τους λαούς”, τουτέστιν η επιβολή επί πάντων ενός συστήματος διεθνούς ομογενοποίησης που εξαλείφει κάθε ανθρώπινη ποικιλία, ποικιλία εθνών, γλωσσών και πολιτισμών. Αυτό το σύστημα συσχετίζεται με την έννοια της παγκόσμιας διακυβέρνησης και της παγκόσμιας αγοράς. Ο υποκρυπτόμενος στόχος του είναι η εξαφάνιση των συνόρων υπέρ ενός ενωμένου κόσμου. Αποκαλώ αυτό το σύστημα “σύστημα της εξομοίωσης” και την ιδεολογία του “ιδεολογία του Ομοίου”. 

Δεν ανήκω σε αυτούς που θα υποστηρίξουν πως η ταυτότητά μας απειλείται πρωτίστως από την ταυτότητα των άλλων, αν και, φυσικά, μια τέτοια απειλή ίσως υπάρχει. Νομίζω πως ο μεγαλύτερος κίνδυνος που πλανάται πάνω από την ταυτότητα δεν απειλεί μόνο τη δική μας, αλλά και τις ταυτότητες των άλλων λαών. Ο μεγαλύτερος κίνδυνος είναι η άνοδος της ακαθοριστίας, η εξάλειψη των διαφορών, η καταστροφή των λαϊκών πολιτισμών και τρόπων ζωής σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο, στον οποίο οι μόνες αναγνωρισμένες αξίες είναι αυτές που εκφράζονται στα καρτελάκια των τιμών, δηλαδή στο μεγάλο χρήμα. Για μένα, το μεγάλο ερώτημα για τα χρόνια που έρχονται θα είναι: Βαδίζουμε προς έναν ενωμένο, μονοπολικό κόσμο, όπου οι διαφορές θα εξαφανιστούν, ή προς έναν πολυπολικό κόσμο όπου οι ταυτότητες θα διατηρήσουν κάποιο νόημα; 

Η ερώτηση αυτή μας οδηγεί αναπόφευκτα στην ερώτηση σχετικά με το νόημα της νεωτερικότητας, ειδικότερα με το νόημα της φιλοσοφίας του Διαφωτισμού, που έτυχε να είναι η κινητήρια δύναμή της κατά τον 18ο αιώνα. 

Γιατί είναι η φιλοσοφία του Διαφωτισμού εγγενώς εχθρική προς τις συλλογικές ταυτότητες; Καθώς είναι θεμελιωδώς προσκείμενη προς το μέλλον, δαιμονοποιεί τις έννοιες της “παράδοσης”, του “εθίμου”, της “ρίζας” και βλέπει σ' αυτές ξεπερασμένες προλήψεις και εμπόδια στην θριαμβευτική της πορεία προς την πρόοδο. Έχοντας ως στόχο την ενοποίηση της ανθρωπότητας, η θεωρία της προόδου συνεπάγεται πως πρέπει να απαλλαγούμε από οποιαδήποτε “αρχαϊκά” δεσμά, δηλαδή να σπάσουμε όλους τους πρώην περιορισμούς και συστηματικά να καταστρέψουμε όλες τις οργανικές και συμβολικές βάσεις της παραδοσιακής αλληλεγγύης. Η δυναμική της νεωτερικότητας αποκόβει τον άνθρωπο από τους φυσικούς κοινοτικούς δεσμούς του και περιφρονεί την εισαγωγή του σε μία συγκεκριμένη ανθρωπότητα, επειδή αυτές οι έννοιες βασίζονται σε μια ατομικιστική θεώρηση της κοινωνίας, που θεωρείται ως το άθροισμα θεμελιωδώς ελεύθερων και λογικών ατόμων, τα οποία υποτίθεται ότι επιλέγουν τους στόχους τους καθώς κατευθύνουν τις πράξεις τους. Γι' αυτό η κληρονομιά του Διαφωτισμού αντιτίθεται στην συντήρηση των ταυτοτήτων.  



Αμερικάνοι Συντηρητικοί: Ένα οξύμωρο 


Περιέργως, πολλοί Αμερικάνοι (σημ. μτφρ. και όχι μόνο) συντηρητικοί φαίνεται να είναι θιασώτες του μεθοδολογικού ατομικισμού. Πιστεύουν πως τα άτομα είναι πιο σημαντικά από τις κοινότητες ή τις κοινωνίες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αντιτίθενται στην κρατική παρέμβαση, αλλά και σε οποιαδήποτε μορφή οικονομικού και δημοσιονομικού κανονισμού, συνδέοντάς τους συνήθως με τον “σοσιαλισμό”. Αυτή η άποψη τούς αποτρέπει από το να κατανοήσουν ότι η αποσύνθεση των συλλογικών ταυτοτήτων συνδέεται άμεσα με την άνοδο του ατομικισμού, προκαλώντας το μπόλιασμα της νοοτροπίας τους από οικονομικές και εμπορικές αξίες και από το γενικευμένο αξίωμα του συμφέροντος. 

Όπως και πολλοί Ευρωπαίοι, εκπλήσσομαι που οι Αμερικάνοι συντηρητικοί υπερασπίζονται σχεδόν ομόφωνα το καπιταλιστικό σύστημα, του οποίου η προέκταση συνεχίζει να καταστρέφει μεθοδικά όλα όσα θέλουν να συντηρήσουν. Παρά τη δομική κρίση του καπιταλιστικού συστήματος τα τελευταία χρόνια, οι Αμερικάνοι συντηρητικοί συνεχίζουν να επιδοκιμάζουν τον καπιταλισμό ως το μοναδικό σύστημα που υποτίθεται σέβεται και εξασφαλίζει την ατομική ελευθερία, την ιδιωτική περιουσία και το ελεύθερο εμπόριο. Πιστεύουν στις εγγενείς αρετές της αγοράς, ο μηχανισμός της οποίας θεωρείται πως είναι το υπόδειγμα για όλες τις κοινωνικές σχέσεις. Πιστεύουν πως ο καπιταλισμός είναι συνυφασμένος με τη δημοκρατία και την ελευθερία. Πιστεύουν στην αναγκαιότητα (και στην πιθανότητα) της αέναης οικονομικής ανάπτυξης. Νομίζουν πως η κατανάλωση είναι μέρος της ευτυχίας, και ότι το “περισσότερο” είναι συνώνυμο με το “καλύτερο”. 

Ο καπιταλισμός, ωστόσο, δεν έχει τίποτε το “συντηρητικό” μέσα του. Είναι το ακριβώς αντίθετο! Ο Καρλ Μαρξ είχε ήδη παρατηρήσει πως η διάλυση της φεουδαρχίας και η εκρίζωση των παραδοσιακών πολιτισμών και αξιών είναι αποτελέσματα του καπιταλισμού, ο οποίος εν συνεχεία πνίγει τα πάντα “στο παγωμένο νερό του εγωκεντρικού υπολογισμού”. Σήμερα, το καπιταλιστικό σύστημα, πιο πολύ από ποτέ άλλοτε, είναι συγκροτημένο προς την υπέρ-συσσώρευση κεφαλαίου. Χρειάζεται περισσότερα εμπορικά καταστήματα, όλο και περισσότερες αγορές, όλο και περισσότερο κέρδος. Ένας τέτοιος στόχος δεν μπορεί να επιτευχθεί εκτός αν διαλύσει οτιδήποτε στέκεται στο δρόμο του, αρχίζοντας πρώτα με τις συλλογικές ταυτότητες. Μία πλήρως εξελιγμένη οικονομία της αγοράς δεν μπορεί να λειτουργήσει συστηματικά εκτός κι αν οι περισσότεροι άνθρωποι εσωτερικεύσουν μια κουλτούρα της μόδας, της κατανάλωσης και της απεριόριστης ανάπτυξης. Ο καπιταλισμός δεν μπορεί να μεταμορφώσει τον κόσμο σε μια τεράστια αγορά – κάτι που είναι ο κύριος στόχος του – εκτός αν ο πλανήτης καταστεί κατακερματισμένος και εκτός αν ο πλανήτης αποκηρύξει όλες τις μορφές συμβολικής φαντασίας, που πρέπει τώρα να αντικατασταθούν από τον πυρετό για το συνεχώς καινούργιο, όπως και από την λογική του κέρδους και της απεριόριστης συσσώρευσης. 

Αυτός είναι ο λόγος που ο καπιταλισμός, στην προσπάθεια του να καταλύσει τα σύνορα, είναι ένα σύστημα που αποδείχθηκε πολύ πιο αποτελεσματικό από τον κομμουνισμό! Ο λόγος γι' αυτό είναι πως η οικονομική λογική τοποθετεί τα κέρδη υπεράνω όλων. Ο Άνταμ Σμιθ έγραψε πως ο έμπορος δεν έχει πατρίδα άλλη από την περιοχή όπου κάνει τα μεγαλύτερα κέρδη. 

Και για αυτό ο καπιταλισμός βαρύνεται με την κύρια ευθύνη για τη μετανάστευση. Από τη μια μεριά, η χρήση των μεταναστών επιτρέπει την πίεση των μισθών προς τα κάτω, από την άλλη μεριά, η ίδια η αρχή του καπιταλισμού (“laisser faire, laisser passer”), που περιλαμβάνει την ελεύθερη μετακίνηση ανθρώπων, πάει χέρι χέρι με την ελεύθερη μετακίνηση αγαθών και κεφαλαίου. Εξ ου ο λόγος που το κεφάλαιο απαιτεί αυξημένη κινητικότητα της εργασίας και συνεπώς συνεχή μετανάστευση της εργασίας εκτός των εθνικών συνόρων, τα οποία οι καπιταλιστές αντιλαμβάνονται ως εμπόδια στο αυξανόμενο εμπόριο. Από αυτή την άποψη, η παγκόσμια αγορά πρέπει να γίνει το φυσικό σκηνικό για την “παγκόσμια ιθαγένεια”. 

Η κοινωνία της αγοράς προσφέρει μόνο μία καρικατούρα κοινωνικού δεσμού, αφού ορίζει τον διαχωρισμό από τους άλλους ως τη μοναδική αληθινή ύπαρξη. Παράλληλα, μετατρέπει σε προϊόν τις κοινωνικές σχέσεις, ορίζει δηλαδή πως η σχέση μεταξύ των πολιτών πρέπει να μετατραπεί σε ένα αντίγραφο καρμπόν της σχέσης ανάμεσα σε αγαθά. Αυτή η εμπορευματοποίηση των ανθρώπων είναι αδιαχώριστη από την λογική του καπιταλισμού. Από την άποψη του κεφαλαίου, οι άνθρωποι είναι αντικείμενα, μπορούν να είναι μόνο συντελεστές στην παραγωγική και καταναλωτική διαδικασία και συνδέονται μεταξύ τους μόνο μέσω της ανταλλαγής αγαθών. 

Με τον καπιταλισμό να καθίσταται “ολοκληρωτικό ζήτημα γεγονότων” (M. Mauss - σημ. μτφρ. “total matter of factness” στο πρωτότυπο), κάθε αντικείμενο πρέπει να υποβιβασθεί στην εμπορική του αξία, όλα πρέπει να ταξινομηθούν ως εμπορεύματα, τα οποία προάγονται στον βαθμό της απόλυτης πραγματικότητας. Επίσης, οτιδήποτε στερείται αντιτίμου, ειδικά χρηματικού, πρέπει να απαξιωθεί. Όμως, οι αξίες της αγοράς, οι εμπορικές αξίες, οι αξίες χρησιμότητας και οι αξίες των ιδιοτελών συμφερόντων, καθώς πάντα ρυθμίζονται σε όρους ποσότητας, είναι διαμετρικά αντίθετες σε μη υπολογίσιμες και μη μετρήσιμες αξίες, οι οποίες συμβαίνει να είναι ζωτικές στην ύπαρξη των πολιτισμών και των λαών. 

Αυτός είναι ο λόγος που οι ταυτότητες θα παραμένουν υπό απειλή για όσο θα αρνούμαστε να αμφισβητήσουμε όλα τα είδη των αποξενωμένων τρόπων ζωής, που σχετίζονται δομικά με την καπιταλιστική κοσμοθεωρία, η οποία υποστηρίζει την αέναη ανάπτυξη και την απεριόριστη κατανάλωση. 

Γνωρίζω πως αυτό δεν είναι εύκολο να το εκφράσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον τόπο γέννησης του σύγχρονου καπιταλισμού, μία χώρα που τοποθετεί το άτομο υπεράνω της κοινότητάς του, η οποία πάντα πίστευε στα εγγενή πλεονεκτήματα της αγοράς, στις αρετές της τεχνολογίας, στην πραγματικότητα της “προόδου” και της οποίας η πολιτική σκέψη, από την εποχή των Πατέρων της Ανεξαρτησίας, βασίζεται στις κύριες υποθέσεις του Διαφωτισμού, στο μεσσιανικό οικουμενισμό, στην θεωρία των δικαιωμάτων και στην ιδεολογία της προόδου. 

Μου ζητήθηκε να δώσω την άποψη μου. Απομένει για μένα πλέον μόνο να σας ευχαριστήσω για την υπομονή που είχατε να με ακούσετε. 


Μετάφραση για το Ιδεάπολις, Α.Γ.

Posted on Κυριακή, Νοεμβρίου 17, 2013 by Unknown

No comments



Απαιτεί εξήγηση από τον Δήμαρχο Αθηναίων, Γιώργο Καμίνη, η μη τοποθέτηση πλακέτας στο σημείο της δολοφονίας των τριών εργαζομένων της τράπεζας MARFIN, αφού αγνοήθηκε απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου - 10 Μαΐου 2010, επί δημαρχίας του κ. Νικήτα Κακλαμάνη - γεγονός που αγνοούσε ο Υπουργός Εσωτερικών, κ. Γιάννης Μιχελάκης, όταν πήρε την πρωτοβουλία και απέστειλε επιστολή προς τον Δήμαρχο Αθηναίων, ζητώντας του, την απόδοση του ελάχιστου αυτού φόρου ΤΙΜΗΣ στη μνήμη τους...
Συνεπεία αυτών, ο Υπουργός Εσωτερικών απέστειλε νέα επιστολή προς τον Δήμαρχο Αθηναίων, κ. Γιώργο Καμίνη, γράφοντας:
«Κύριε Δήμαρχε,
Σε συνέχεια της από 13-11-2013 επιστολής μου με θέμα την ανάγκη να τιμήσουμε τη μνήμη των νεκρών της MARFIN, επανέρχομαι για το ίδιο ζήτημα, με αφορμή σχετική επικοινωνία που είχα με τον κ. Νικήτα Κακλαμάνη.
Ο τέως Δήμαρχος Αθηναίων με ενημέρωσε ότι επί δημαρχίας του και ειδικότερα κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 10ης Μαΐου 2010, ελήφθη ομόφωνη απόφαση «για την τοποθέτηση πλακέτας στο σημείο της δολοφονίας των τριών εργαζομένων της τράπεζας MARFIN, που να εκπέμπει μήνυμα καταδίκης των συμβάντων και της βίας που ασκήθηκε, με υπογραφή Δήμου Αθηναίων και το σήμα του Δήμου».
Ως εκ τούτου δεν απαιτείται λήψη νέας απόφασης ή επικαιροποίηση της τότε ληφθείσας, αλλά μόνο η πολιτική βούληση για την υλοποίησή της.
Θεωρώ ότι ήδη έχει καθυστερήσει αδικαιολόγητα η απόδοση του απαιτούμενου φόρου τιμής στα αθώα θύματα της MARFIN.
Η σημερινή συγκυρία, ιδιαίτερα μετά το σοκ που προκλήθηκε στην ελληνική κοινωνία από τις στυγνές δολοφονίες τριών νέων ανθρώπων, του Παύλου Φύσσα, του Μανώλη Καπελώνη και του Γιώργου Φουντούλη, καθιστά την υλοποίηση της ανωτέρω απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων όχι μόνο επίκαιρη, αλλά και επιβεβλημένη.
Η υπενθύμιση, με κάθε δυνατό τρόπο, της ανάγκης για ομόθυμη καταδίκη της βίας, για διαφύλαξη της δημοκρατίας και για σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή αποτελεί υποχρέωση όλων μας, ιδίως εν μέσω της δύσκολης συγκυρίας που διέρχεται η χώρα μας.

πηγη: ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

Posted on Κυριακή, Νοεμβρίου 17, 2013 by Unknown

No comments



Όλες οι πολιτικές και όχι μόνο, δολοφονίες, είναι αποκρουστικές και παράλογες πράξεις. Πράξεις που σχετίζονται με τα αγριότερα ένστικτα του ανθρώπου.
Δεν είναι δυνατόν να γνωρίζουμε ποιοι κρύβονται πίσω από τη δολοφονική επίθεση εναντίον μελών της Χ.Α. μπορούμε όμως, πολιτικά να εκτιμήσουμε ότι η δολοφονία τους ήρθε σαν σανίδα σωτηρίας στο πολιτικό σύστημα εξουσίας και ιδιαιτέρως στην κυβέρνηση που θα διαλαλήσει πλέον ότι επαληθεύτηκε η θεωρία των δύο άκρων, κατά συνέπεια «μόνο εμείς, που δεν ανήκουμε στα άκρα μπορούμε να σώσουμε την Χώρα».

Τώρα που τα φληναφήματα περί του πρωτογενούς πλεονάσματος κατέρρευσαν, όπως άλλωστε όλες οι οικονομικές προβλέψεις των μνημονιακών κυβερνήσεων από τον Μάρτιο του 2010, τώρα που όλο και περισσότεροι άνθρωποι καταλαβαίνουν ότι τα πράγματα οδηγούνται σε αδιέξοδο και ότι οι δανειστές και οι εδώ εντολοδόχοι τους σφίγγουν ολοένα και περισσότερο τη θηλιά του Ευρώ στο λαιμό της Ελληνικής κοινωνίας, σήμερα που οι πολιτικοί που μας κυβερνούν κατήντησαν το Σύνταγμα της Ελλάδος «κουρελόχαρτο», ενώ ακόμα και η αστική ελευθερία περιορίζεται ασφυκτικά (όποιος παραβιάζει τις κυρώσεις της Ε.Ε. ή του Ο.Η.Ε. διώκεται ποινικά), Σήμερα που η εξαθλίωση, η οποία βαθαίνει καθημερινά, οδηγεί πολλούς πλέον να συνειδητοποιούν, ότι η οικονομική εξυγίανση που ονειρεύονται οι μνημονιακοί σημαίνει μία αποχρωματισμένη Πατρίδα, χωρίς Ορθόδοξη Πίστη και Παιδεία, χωρίς εθνικό πλούτο, χωρίς κρατικές υποδομές, με μισθούς και συντάξεις πείνας, Τώρα ήρθε το φονικό, σαν «από μηχανής θεός» στο αδιέξοδο του πολιτικού συστήματος εξουσίας. Όπως ήρθε λίγα χρόνια πριν με το κάψιμο της MARFIN. Τώρα, με αφορμή την «τρομοκρατική» επίθεση, θα προσπαθήσουν να ελέγξουν τις αντιδράσεις του λαού, ποινικοποιώντας την πολιτική ζωή,  φόβος και τρόμος ζώνουν πλέον τους πολίτες της Πατρίδας μας.
Φόβος για το πού μας οδηγούν, τρόμος για το αβέβαιο και ανασφαλές μέλλον. Η υποταγή που ζητούν οι δυνάστες του τόπου μας, περνάει μέσα από τον τρόμο. Ο τρόμος για το αύριο, όπως και οι ενοχές που φορτώνουν συνεχώς στο λαό μας, παραλύει τον άνθρωπο και δεν αντιδρά. Δεν πρέπει όμως, να επιτρέψουμε στους ξένους και στους εδώ υποτελείς τους να μας σύρουν σε έναν ακόμη εμφύλιο.
Η ευθύνη της καταστροφής που συντελείται στην Πατρίδα μας έχει ονοματεπώνυμο και αυτό είναι το πολιτικό της σύστημα. Όσοι έχουμε συνείδηση, τόσο της Ρωμαίικης ταυτότητάς μας, όσο και της κρισιμότητας των στιγμών, ας συστρατευθούμε για την ειρηνική ανατροπή όλου του πολιτικού συστήματος, με όραμα μιαν άλλη πολιτική, την πολιτική του Γένους μας.Αυτήν την πολιτική που σέβεται και νοιάζεται πραγματικά για το ανθρώπινο πρόσωπο, γιατί το θεωρεί εικόνα του Θεού. Αυτήν την πολιτική που επανέφερε ο Καποδίστριας μετά την Τουρκοκρατία και την έθαψαν οι Βαυαροί και οι συνεχιστές τους, δηλαδή το πολιτικό σύστημα μέχρι σήμερα, στο όνομα του «εκσυγχρονισμού».
Σας καλώ όλους μαζί να πάρουμε πίσω την Πατρίδα μας!
Ο Πρόεδρος της πολιτικής Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»
Μιχαήλ Ε. Ηλιάδης

Posted on Κυριακή, Νοεμβρίου 17, 2013 by Unknown

No comments

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013


Με στόχο να ξεπεράσει το παλαιό του ποσοστό στις προσεχείς Ευρωεκλογές εμφανίστηκε ο Γ. Καρατζαφέρης στον τηλεοπτικό σταθμό Skai. Διασαφήνισε τις διαφορές του με τη Νέα Δημοκρατία ενώ κατηγόρησε τη Ντόρα Μπακογιάννη για την πρότασή της στη ΔΗΜΑΡ θυμίζοντάς της την δική του πρόταση όταν εκείνη ήταν στα πράγματα προ μνημονίου για συνεργασία.

Δεν ξέχασε να αναφέρει τους άσωτους υιους του κόμματος, τον Αδ. Γεωργιάδη και τον Μάκη Βορίδη οι οποίοι ξέχασαν γρήγορα τα πατριωτικά ιδεώδη κι έχουν καταντήσει νεοφιλελεύθερα τσιράκια.

Posted on Παρασκευή, Νοεμβρίου 15, 2013 by Unknown

No comments

Συμβολικά θεωρούνται τα εγκαίνια των γραφείων του νέου κόμματος Εθνικό Μέτωπο, το Σάββατο 23 Νοεμβρίου στις 19.30

Ο λόγος δεν είναι άλλος από την τοποθεσία των γραφείων! Τα νέα γραφεία του κόμματος θα στεγάζονται στη Λεωφόρο Συγγρού 40-42, κοντά δηλαδή με τα αντίστοιχα κεντρικά γραφεία της Νέας Δημοκρατίας και των Ανεξάρτητων Ελλήνων ενώ λίγο μακρύτερα βρίσκεται η βάση του Γ. Καρατζαφέρη και του ΛΑ.Ο.Σ. στην Καλλιρόης.

Φαίνεται πως η γειτονιά της Δεξιάς μεγαλώνει και οι Εθνικιστές του Εθνικού Μετώπου ελπίζουν να έχουν την τύχη με το μέρος τους!

Posted on Παρασκευή, Νοεμβρίου 15, 2013 by Unknown

No comments

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013


Με προσωπικότητες όπως ο Μελέτης Μελετόπουλος, ο Πατήρ Γεώργιος Μεταλληνός, ο Κων/νος Κόλμερ και ο Χρ. Κατηφόρης, ο Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας διοργανώνει ημερίδα με θέμα: "Ο Πατριωτισμός ως Μόνη Πολιτική Ιδεολογία Εξόδου από την Παρακμή" στο Ξενοδοχείο President την Κυριακή 01 Δεκεμβρίου στις 17.30

Posted on Πέμπτη, Νοεμβρίου 14, 2013 by Unknown

No comments


Μια σειρά παρεμβάσεων και κινήσεων στα κόμματα της Βουλής δεν μπορεί να θεωρηθεί τυχαία. Ειδικά όταν μιλάμε για μια εύθραυστη συγκυρία όπου η Κυβέρνηση βρίσκεται σχετικά κοντά στην κόψη του ξυραφιού αφού έχει μόλις 153 βουλευτές.

Αμέσως μετά την καταψήφιση της πρότασης μομφής της Κυβέρνησης, η Ντόρα Μπακογιάννη ξεκίνησε την κουβέντα για επαναφορά της ΔΗΜΑΡ στο τραπέζι της συγκυβέρνησης. Την ίδια ώρα στο ΠΑΣΟΚ διεργασίες επι διεργασιών διεξάγονται στην Κοινοβουλευτική Ομάδα με κύριο θέμα την μετέπειτα πορεία του κόμματος και τις ισορροπίες που οι βουλευτές αρνούνται να χαλάσουν.

Τόσο το ΠΑΣΟΚ όσο και η ΔΗΜΑΡ δεν θέλουν να βλέπουν το Σαμαρά πρωθυπουργό. Μόνο μετά από τεράστια ανταλλάγματα δέχτηκε ο Ευ. Βενιζέλος την πρωθυπουργία Σαμαρά. Ο Κουβέλης μετά το φιάσκο συνεννόησης με τον Βενιζέλο προτίθεται να επανέλθει στο τραπέζι μόνο υπό όρους κυβέρνησης εθνικής ενότητας με ουδέτερο πρόσωπο πρωθυπουργό και υπουργούς όπως είχε συμβεί με την κυβέρνηση Παπαδήμου.

Στη Νέα Δημοκρατία αυξάνονται οι φωνές, της φιλελεύθερης κυρίως πτέρυγας που ζητά την μετριοπάθεια και το άνοιγμα στην Αριστερά προκειμένου να επιτευχθούν οι καλύτερες δυνατές συνεργασίες. Ο Άρης Σπηλιωτόπουλος κινείται σε αυτή την κατεύθυνση μαζί με άλλους βουλευτές. Δεν είναι κρυφός ο πόθος άλλωστε πολλών να τελειώνουν σιγά σιγά με τον Σαμαρά για να αναλάβουν μεταβατικό ρόλο προς τη διαδοχή, κλείνοντας το μάτι σε δελφίνους που εμφανίζονται δειλά αλλά σταθερά.

Ο Σαμαράς είναι εγκλωβισμένος απ' τις επιλογές του. Δεν του βγήκαν οι εκλογές όταν τις ήθελε και τώρα οδεύει στον κατηφορικό δρόμο της ήττας στις Ευρωεκλογές όπως δείχνουν τα πράγματα, προαναγγέλοντας μεγάλες εξελίξεις πριν τις εκλογές. Αν φτάσεις ως πρωθυπουργός μέχρι τότε!

Posted on Πέμπτη, Νοεμβρίου 14, 2013 by Unknown

No comments

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013



Γράφει ο Αντίοχος.
Άρθρο με τον αινιγματικό τίτλο «Προφητείες», έγραψε στο χθεσινό φύλλο του καθεστωτικού «Βήματος» ο διευθυντής του Αντώνης Καρακούσης. Το άρθρο είναι «προφητικό» και επικαλείται εκτιμήσεις «παλαιού της πολιτικής» στον γράφοντα, αλλά για να μην κοροϊδευόμαστε πρόκειται για σχέδια επί χάρτου για το μέλλον της χώρας, που κάνει η ελληνόφωνη πολιτικο-οικονομική ολιγαρχία του τόπου, σε συνεργασία με τους ξένους αφέντες.
Σε κάποιο σημείο «προφητεύει» και το εξής: «Σε λίγο στα δεξιά του Σαμαρά θα υπάρξει νέο σχήμα να καλύψει την αδυναμία των χρυσαυγιτών και των ΑΝΕΛ, που δεν έχουν τα πνευματικά εφόδια να ανταποκριθούν στην ευκαιρία…».
Με λίγα λόγια, το «Βήμα» προαναγγέλλει ότι η ξενοκρατία έχει αποφασίσει να φτιάξει ένα μαϊμού «ακροδεξιό» κόμμα-δόλωμα, για να τσιμπήσουν οι αγανακτισμένοι και εξαθλιωμένοι από τα Μνημόνια πατριώτες ψηφοφόροι και να επανέλθουν (από σπόντα…) στη θανάσιμη αγκάλη του συστήματος. Εύκολο να το λένε, δύσκολο να το καταφέρουν, ειδικά υπό τις σημερινές συνθήκες, που ο κόσμος έχει ξυπνήσει για τα καλά. Σε κάθε περίπτωση, να γνωρίζετε πως οτιδήποτε «πατριωτικό» εμφανιστεί προσεχώς στην πολιτική πιάτσα, θα είναι στημένη κατάσταση από το σύστημα! Και θα αντιμετωπισθεί αναλόγως…

πηγή: ethnikismos.net

Posted on Τρίτη, Νοεμβρίου 12, 2013 by Unknown

No comments




Ως μια μεγάλη ευκαιρία να ξαναμπεί στο παιχνίδι ο ΛΑ.Ο.Σ. θεωρεί τις δημοτικές εκλογές και τις Ευρωεκλογές, ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ., κος Γιώργος Καρατζαφέρης. Η αποδυνάμωση της Χρυσής Αυγής και η στασιμότητα της Νέας Δημοκρατίας δίνει σοβαρές ελπίδες στον Γ. Καρατζαφέρη να πιστεύει ότι θα προσποριστεί τμήμα των παλιών του ψηφοφόρων.

Η επιτυχημένη θητεία του στην Ευρωβουλή τον καθιστά αξιόπιστο εκπρόσωπο της Ελλάδας κι αυτό σίγουρα θα μετρήσει στις επόμενες Ευρωεκλογές, στις οποίες οι ψηφοφόροι ψηφίζουν πιο χαλαρά έξω από το δίπολο και την πίεση της κατάρρευσης της Ελλάδας που επικαλείται συχνά η Νέα Δημοκρατία.

Ενδεχόμενη υποψηφιότητα του ίδιου του προέδρου του ΛΑ.Ο.Σ. θα ανοίξει διάπλατα τις πόρτες της Ευρωβουλής για τον ίδιο και το κόμμα του, θυμίζοντας παλιές εποχές! Οι συνεχείς παρεμβάσεις του Καρατζαφέρη στην Ευρώπη του έδωσαν το εισιτήριο για το Ελληνικό Κοινοβούλιο κι αυτό δεν το ξεχνά ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ.

Φυσικά υπάρχουν κι αυτοί που πιστεύουν ότι ο Καρατζαφέρης θα περιμένει στη γωνία για να κατέβει είτε Δήμαρχος Αθηναίων είτε στην Περιφέρεια, αναλόγως που θα βρεθεί η αδύναμη επιλογή της Νέας Δημοκρατίας! Παλιά του τέχνη κόσκινο βέβαια αφού το 2002 είχε κάνει αίσθηση το πλασάρισμά του στο 2ο γύρο των Νομαρχιακών εκλογών!

Λίγος καιρός έμεινε!

Posted on Τρίτη, Νοεμβρίου 12, 2013 by Unknown

No comments

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013


του Δημήτρη Παπαγεωργίου

Η διοργάνωση του τουρνουά “White Rex” στην Ρώμη, τον μήνα που πέρασε, ήταν για μία ομάδα ανθρώπων ιδιαίτερα σημαντική. Το ίδιο χρονικό διάστημα και με βάση άλλες εθνικιστικές ομάδες πραγματοποιήθηκε στην Ρώμη μία εκδήλωση διαμαρτυρίας για τα γεγονότα στην Συρία. 
Κοινή συνιστώσα και στις δύο εκδηλώσεις, πέρα από τον “εθνικιστικό” πολιτικό λόγο και την ιδεολογική κατεύθυνση των συμμετεχόντων ήταν ο πανευρωπαϊκός τους χαρακτήρας. Και στις δύο εκδηλώσεις συμμετείχαν εθνικιστές από μία πλειάδα χωρών της Ευρώπης, σε σημείο που και οι δύο εκδηλώσεις μπορούν άνετα να χαρακτηρισθούν ως πανευρωπαϊκές και όχι ιταλικές, παρόλο που έλαβαν χώρα σε ιταλικό έδαφος. Εάν εγώ π.χ. βρισκόμουν σε κάποια από αυτές τις εκδηλώσεις, ως Έλληνας εθνικιστής δεν θα αισθανόμουν ότι βρίσκομαι μεταξύ ξένων. Θα αισθανόμουν ότι βρίσκομαι μεταξύ συμπατριωτών μου. Γιατί; 
Εδώ προκύπτει ένα θέμα με τον ορισμό του “εθνικιστή” φυσικά. Σύμφωνα με τον προερχόμενο από τον γαλλικό διαφωτισμό όρο του εθνικιστή με την έννοια του υπερασπιζόμενου το έθνος κράτος στο οποίο ανήκει έναντι όλων των υπολοίπων εθνών-κρατών, φαίνεται να προκύπτει ένα οξύμωρο. Το οποίο πολλές φορές εκμεταλλεύεται η αριστερά στην χώρα στην οποία ζούμε. Έχω συζητήσει πολλές φορές με ιδεολογικά προσκείμενους σε αυτό που αποκαλούμε εθνικιστικός χώρος το πώς αντιλαμβάνεται ένας Έλληνας εθνικιστής έναν Ιταλό εθνικιστή, έναν Ρώσο εθνικιστή, έναν Τσέχο ή έναν Δανό εθνικιστή. Σύμφωνα με την κρατούσα στην ελληνική κοινωνία άποψη, αλλά και σύμφωνα με την κρατούσα στον εθνικιστικό χώρο άποψη που υιοθετούν όλα ανεξαιρέτως τα κόμματα και οι οργανώσεις του ελληνικού κράτους ο Έλληνας εθνικιστής καλείται πάντα να υπηρετήσει τα συμφέροντα του ελληνικού κράτους σε προτεραιότητα. Τι είναι όμως το “έθνος” σύμφωνα με τον κλασσικό ορισμό του; Σύμφωνα με τον Ηρόδοτο: “το ελληνικόν εόν όμαιμόν τε και ομόγλωσσον και θεών ιδρύματα κοινά και θυσίαι ήθεά τε ομότροπα” (Ηρόδοτος, Ουρανία 144). Δηλαδή: “Υπάρχει και το ελληνικό έθνος από το ίδιο αίμα και με την ίδια γλώσσα μ΄ εμάς, με το οποίο έχουμε κοινά ιερά των θεών και κοινές θυσίες και ήθη κοινά”. 
Ας το αναλύσουμε λίγο και ας το πάρουμε ανάποδα. Ήθη κοινά. Με ποιους έχω περισσότερα ήθη κοινά; Με το έθνος στο οποίο ανήκω βιολογικά; Τον ελληνικό λαό; Που αποτελείται από όλους αυτούς των οποίων τα ήθη μπορούν να συμπιεστούν στο τρίπτυχο φραπέ – δουλειά – ποτό; Ή με αυτούς με τους οποίους χωρίς να έχω ποτέ γνωριστεί μπορώ να φανταστώ την καθημερινότητά τους, ιδωμένη μέσα από τον εθνικιστικό λόγο και την βιωματική εμπειρία του εθνικιστικού αγώνα; Με ποιόν μπορώ να επικοινωνήσω ουσιαστικότερα και βαθύτερα; Με έναν Ιταλό εθνικιστή που έχει βιώσει λίγο πολύ τις ίδιες αγωνίες και σκέψεις με εμένα, τις ίδιες ίσως διώξεις, που βλέπει καθαρά τα ίδια προβλήματα που βλέπω κι εγώ; Ή με έναν αποχαυνωμένο Έλληνα είτε αυτός είναι μπολσεβίκος είτε είναι από το κομμάτι των χαζοχαρούμενων γιάπηδων που λατρεύει με συνοπτικές διαδικασίες το εγώ του; Ακόμη και τα... ρούχα που φοράμε, ο τρόπος που περπατάμε ή κουρευόμαστε είναι πιο πιθανόν να ομοιάζουν. Νομίζω οι δικές μου τουλάχιστον απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα επαρκούν για να ξεκαθαρίσουν το ζήτημα των ηθών. 
Ας πάμε στις κοινές θυσίες. Και θα αυθαιρετήσω εδώ, απομακρύνοντας την έννοια των θυσιών όπως τις εννοούσε ο Ηρόδοτος ως θρησκευτική τελετή, παρόλο που είμαι βέβαιος ότι ο τρόπος που βιώνουμε την θρησκεία είναι κοινός. Θα αναφερθώ στην θυσία με την έννοια που αυτή λαμβάνει ως προσωπικό κόστος για κάτι μεγαλύτερο. Και σε αυτό το σημείο τα κοινά μου με έναν Ισπανό, έναν Γάλλο ή έναν Νορβηγό είναι και πάλι πολύ περισσότερα από ότι με έναν Έλληνα. Το γεγονός ότι τόσο εγώ όσο και αυτός μπορούμε να καυχώμεθα ότι θυσιάζουμε κάτι από εμάς – ό,τι και εάν είναι αυτό ιδιοκτησία μας ή κομμάτι του εαυτού μας για κάτι καλύτερο - μας κάνει από μόνο του συμμετέχοντες στις ίδιες θυσίες, στις οποίες ποτέ δεν θα μπορούν να μπουν αυτοί οι μη μετέχοντες στην διαδικασία του ιδεολογικού και πολιτικού αγώνα. 
Εδώ προκύπτει το ζήτημα του “ομόγλωσσου”. Στο οποίο πολύ δύσκολα μπορεί κανείς να πει κάτι προς υπεράσπιση αυτού που ισχυρίζομαι. Οι γλώσσες μας είναι διαφορετικές. Ή μήπως όχι και τόσο; Η ελληνική καθώς και όλες οι Ευρωπαϊκές γλώσσες γλωσσολογικά ανήκουν σε μία κοινή συνισταμένη. Την Ινδοευρωπαϊκή. Και είναι συγγενείς μεταξύ τους. Αλλά αυτό δεν έχει τόσο νόημα. Η ουσία είναι ότι πάντα – όποτε έχω βρεθεί με Ευρωπαίους εθνικιστές – έχω καταφέρει να συνεννοηθώ μαζί τους με τον έναν ή τον άλλον τρόπο και να πούμε πολύ περισσότερα πράγματα από ό,τι λέω με τον διπλανό μου στην πολυκατοικία ή στο λεωφορείο!

Όσο για το όμαιμον, είναι πλέον ξεκάθαρο ότι μέσα στον κυκεώνα της παγκοσμιοποίησης που βιώνουμε οι Ευρωπαίοι μπορούν να γίνουν αντιληπτοί ως φυλετικά μας αδέλφια αν όχι ξαδέλφια. Γνωρίζω ότι πολλοί θα αντιδράσουν σε αυτό. Λίγη σημασία έχει. Το “Έθνος Ανάδελφον” του Σαρτζετάκη αποτελεί για μένα προσωπικά μία λανθασμένη προσέγγιση. Όχι ότι δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις, αλλά αυτές είναι πολύ μικρές μπροστά στην πλημμυρίδα ασιατών και αφρικανών που μετατρέπεται στους νέους κατοίκους της Ευρώπης. 
Πέραν αυτού όμως πολύ περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα, αυτό που με δένει με τους Ευρωπαίους εθνικιστές είναι το ότι έχουν τα ίδια ακριβώς προβλήματα με εμένα. Οι χώρες τους καθοδηγούνται από τις ίδιες διεφθαρμένες ελίτ, αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα εκχώρησης του φυσικού τους χώρου στους εισβολείς και δέχονται την ίδια πίεση από τα κατεστημένα των χωρών τους. Όλα αυτά για τι τα λέω; 
Γιατί είναι πεποίθησή μου πλέον ότι για να επιβιώσουν τα έθνη της Ευρώπης, βιολογικά, πολιτισμικά και ως κυρίαρχα στην ήπειρο της Ευρώπης, είναι ανάγκη τα Ευρωπαϊκά Έθνη να λειτουργήσουν από κοινού. Πώς θα γίνει αυτό; Μέσω των συμφωνιών των διεφθαρμένων ελίτ που τυραννούν τις χώρες μας; Σαφώς και όχι! Ή μήπως των κλασσικών “εθνικιστών – κρατιστών”, οι οποίοι δεν θέλουν να χάσουν ευκαιρία για να προωθήσουν τα συμφέροντα του Έθνους – κράτους εις βάρος κάποιου άλλου, συνεργαζόμενοι μάλιστα γι' αυτό και με εξωευρωπαϊκά έθνη-κράτη; 
Ο μοναδικός τρόπος που μπορεί να συμβεί αυτό, είναι το να χτίσουμε το Έθνος των Εθνικιστών. Δεν είναι εύκολη δουλειά. Η διαδικασία όμως έχει ήδη αρχίσει. Διανοούμενοι του εθνικιστικού χώρου όπως ο Faye αλλά και άλλοι μιλούν είτε για Ευρωπαϊκό Εθνικισμό, είτε για λευκό εθνικισμό περιλαμβάνοντας και τους λευκούς πληθυσμούς εκτός Ευρώπης. Ομάδες και κινήματα σε ολόκληρη την Ευρώπη συνεργάζονται μεταξύ τους στην καθημερινότητα και μιλώντας για προάσπιση του συλλογικού μας πολιτισμού και του συνόλου των λαών μας ως κοινού. Γάλλοι πατριώτες υιοθετούν ως κληρονομιά τους το Λάμδα των Σπαρτιατών, όπως είδατε σε προηγούμενα τεύχη. Έτσι και εγώ θεωρώ κληρονομιά μου μαζί με την Ακρόπολη και το Κολοσσιαίο και τον Γκαίτε και τον Pound. Και αυτό συνεχίζεται. Είμαστε κληρονόμοι ενός πολιτισμού χιλιετιών. 
Ως Ευρωπαίος ο κάθε Έλληνες έχει μία κληρονομιά να υπερασπιστεί. Θα το κάνει; Οι καμπάνες του Ευρωπαϊκού εθνικισμού σημαίνουν σε όλη την Ευρώπη. Τις χτυπούν οι νέοι εθνικιστές. Έχει σημασία αν είναι Γάλλοι, Ρουμάνοι, Ιταλοί η Σουηδοί; Ανήκουν στο έθνος των εθνικιστών. 


Του Δημήτρη Παπαγεωργίου 
Δημοσιεύτηκε στο Περιοδικό Πάτρια, τεύχος 36 (Ιούλιος – Αύγουστος 2013) 

Posted on Παρασκευή, Νοεμβρίου 08, 2013 by Unknown

No comments