Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011




Πέρασαν ήδη 180 έτη από τότε.. από τότε που οι Ελληναράδες "μάγκες"- νεότεροι της Ιστορίας Ιούδες,  "φίλησαν" τον Ιωάννη Καποδίστρια και πετώντας του σφαίρες στο ψηλό κορμί του, έκαναν σήμα στο Βαρκάρη να τον οδηγήσει στον Κάτω Κόσμο μα και στα μονοπάτια της υστεροφημίας..
   Έλλην της διασποράς.. το δεξί χέρι του Τσάρου.. άφησε όλα τα αξιώματα και τις ανέσεις για να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην μικρή Ελλάδα που ανέκαθεν πληγώνει και σκοτώνει τα παιδιά της..
   Στο εσωτερικό της χώρας ο Καποδίστριας είχε να αντιμετωπίσει την πειρατεία, τους ανύπαρκτους θεσμούς, την διάλυση του στρατού καθώς και την κακή οικονομική κατάσταση της χώρας. Μια από τις βασικές προϋποθέσεις που έθεσε για να αναλάβει την ηγεσία του νεοσύστατου ελληνικού κράτους ήταν η αναστολή του συντάγματος και η διάλυση της βουλής, όροι που τελικώς έγιναν αποδεκτοί. Στη θέση της βουλής δημιούργησε το " Πανελλήνιον", ένα γνωμοδοτικό όργανο αποτελούμενο από 27 μέλη με καθαρά διακοσμητικό χαρακτήρα, ενώ την διακυβέρνηση ανέλαβε η κεντρική γραμματεία, ένα είδος υπουργικού συμβουλίου, διοικούμενο από τον ίδιο. Επίσης, χώρισε την χώρα σε διοικητικές περιφέρειες.

    Μία απο τις πρώτες του κινήσεις ήταν η καταστολή της πειρατείας, Παράλληλα προχώρησε στην αναδιοργάνωση του στρατού, που ήταν απαραίτητος για την συνέχιση του πολέμου και την επέκταση των συνόρων, καθώς και στην υπαγωγή του στόλου υπό τις εντολές της κυβέρνησης που μέχρι τότε βρισκόταν στην υπηρεσία των Υδραίων. Με αυτόν τον τρόπο προσπάθησε να μειώσει την επιρροή των κοτζαμπάσηδων και να προστατέψει τα σύνορα. Στην προσπάθεια αναδιοργάνωσης του στρατού περιλαμβάνεται και η ίδρυση της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων. Ίδρυσε Εθνικό Νομισματοκοπείο και καθιέρωσε τον φοίνικα ως εθνικό νόμισμα αντικαθιστώντας το Τουρκικό. Όσον αφορά στην εκπαίδευση κατασκεύασε νέα σχολεία, εισήγαγε την μέθοδο του αλληλοδιδακτικού σχολείου, ίδρυσε εκκλησιαστική σχολή στον Πόρο καθώς και το Ορφανοτροφείο Αίγινας σε μια προσπάθεια να οργανώσει το σχεδόν ανύπαρκτο εκπαιδευτικό σύστημα. Δεν ίδρυσε όμως πανεπιστήμιο, καθώς θεωρούσε ότι έπρεπε να υπάρξουν πρώτα απόφοιτοι μέσης εκπαίδευσης. Στο πρόβλημα της διανομής της εθνικής γης ο Καποδίστριας δεν κατάφερε να βρει λύση παραμένοντας έτσι εκατομμύρια στρέμματα δεσμευμένα είτε από τους δανειστές είτε από τους κοτζαμπάσηδες και την εκκλησία. Μερίμνησε επίσης για την ανοικοδόμηση του Μεσολογγίου και των Πατρών. Σημαντική ήταν και η συμβολή του στο εμπόριο, με την παραχώρηση δανείων στους νησιώτες για την αγορά πλοίων και κατασκευάζοντας ναυπηγεία στον Πόρο και το Ναύπλιο. Τον Οκτώβριο του 1829 ίδρυσε το πρώτο αρχαιολογικό μουσείο στην Αίγινα.

    Όσον αφορά στην ελληνική οικονομία, ο Καποδίστριας επέδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την γεωργία, βασική πηγή πλούτου της Ελλάδας. Ίδρυσε την Γεωργική Σχολή της Τίρυνθας και έγινε η πρώτη απόπειρα για την καλλιέργεια  πατάτας. Τέλος,προσπαθώντας να ενισχύσει την ελληνική οικονομία ίδρυσε την "Εθνική Χρηματιστική Τράπεζα".

  Αντικειμενικά τεράστια η προσφορά του..όσο δηλαδή τον άφησαν να δράσει.

Ποιοί παρενέβησαν; Ποιός ευθύνεται για τον άδικο χαμό του; 
Οι ξένες Δυνάμεις και ιδίως η Γαλλία και η Αγγλία με σκοπό να ανατρέψουν τον Καποδίστρια αρχίζουν να οξύνουν την κατάσταση μέσα στην Ελλάδα, κατηγορώντας τον Καποδίστρια ότι "καταπίεζε" και "τυραννούσε" τον Ελληνικό λαό. Όλα αυτά σαφώς ψευδή. Mε τέτοια δυσφήμιση λοιπόν στο εξωτερικό αλλα και εσωτερικό ξεσπά εμφύλιος, όμως ο Καποδίστριας κατορθώνει να επιβληθεί των καταστάσεων μιας και είχε οργανώσει τακτικό και καλό στρατό.  Ο Καποδίστριας ήξερε ότι κινδύνευε η ίδια του η ζωή. αλλά δε φοβόταν. Ασχολήθηκε με την πολιτική από μικρή ηλικία, ήταν αγωνιστής, δεν ασκούσε την πολιτική σαν πάρεργο! Είχε συλληφθεί, φυλακιστεί, καταδικαστεί σε θάνατο έχοντας μια περιπετειώδη ζωή. Αυτός που με τη θέληση του έκανε αυτούς τους αγώνες γιατι με τα χρήματα που διέθετε θα μπορούσε να ζεί στην Ευρώπη σαν άρχοντας και να μην ενδιαφέρεται για τίποτα..

  Aπό αγάπη προς την Ελλάδα λοιπόν ο Καποδίστριας έδωσε όλη του την περιουσία και τελικά την ίδια του τη ζωή. Οι μεγάλες δυνάμεις που συνωμοτούσαν είχαν για αρχηγό τον Ρουέν που ήταν αντιπρόξενος της Γαλλίας στο Ναύπλιο. O ίδιος ο Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης μετά τη δολοφονία του Καποδίστρια στις επιστολές που έγραψε και διασώθηκαν λέει "Ανάθεμα τους Αγγλο-Γάλλους που ήταν η αιτία και εγώ να χάσω τους δικούς μου ανθρώπους και το Έθνος να χάσει έναν κυβερνήτη που δε θα ματαβρεί. Το αίμα του με παιδεύει έως σήμερα".

  1000 Βενετικά φλουριά οδήγησαν τους αδερφούς Μαυρομιχάλη σε αυτο το μιαρό έργο!..Συνηθισμένη η ιστορία όμως από καιροσκόπους Εφιάλτες..

  Ο πιστός φίλος του Ιωάννου Καποδίστρια, Ευνάρδος μπόρεσε να συνειδητοποιήσει πολύ νωρίς τη σημασία της δολοφονίας του αληθινού Πατέρα της Ελληνικής Πατρίδος. " Ο θάνατος του Κυβερνήτου -έγραφε- είναι συμφορά δια την Ελλάδα, είναι δυστύχημα δια όλην την Ευρώπην . Το λέγω με διπλήν θλίψην : ο κακούργος όστις εδολοφόνησε τον κόμητα Καποδίστρια, εδολοφόνησε την πατρίδα του". Το δολοφονικό χέρι κατευθυνόταν από τις δυνάμεις εκείνες που ενήργησαν στη δολοφονία ως ηθικοί αυτουργοί πραγματοποιώντας έτσι το σκοπό τους : την ανυπακοή και ανατροπή ενός μεγάλου πατριωτικού έργου, που ερχόταν σε αντίθεση με τα συμφέροντα τους."

  Και για να κάνουμε και μια καίρια συσχέτιση- σύγκριση με τα σημερινά δεδομένα του Kοινοβουλευτισμού της συγκάληψης και του συμφέροντος με τα αγνά κίνητρα και τις καλές καγαθές προθέσεις ενός ιδεολόγου και μεγάλου πολιτικου ανδρός..

 " Ελπίζω ότι όσοι εξ υμών συμμετάσχουν εις την Κυβέρνησιν θέλουν γνωρίσει μεθ'εμού ότι εις τα παρούσας περιπτώσεις , όσοι ευρίσκονται εις δημόσια υπουργήματα δεν είναι δυνατόν να λαμβάνουν μισθούς αναλόγως με τον βαθμό του υψηλού υπουργήματος των και με τας εκδουλέυσεις των, αλλα ότι οι μισθοί ούτοι πρέπει να αναλογούν ακριβώς με τα χρηματικά μέσα, τα οποία έχει η Κυβέρνησις εις την εξουσιαν της" ..."εφ'όσον τα ιδιαίτερα εισοδήματα μου αρκούν διά να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα, ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον των ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν"..

  Καμία σχέση με Βατοπέδι, siemens, ροζ βίλες, Μαντέληδες..

   Χρέος μας είναι να κρατούμε τη μνήμη του αθάνατη στις γενιές και σε στιγμές απολογισμού των χιλιάδων κοινωνικοπολιτικων αδιεξόδων της χώρας ανα τους αιώνας, να παραδεχόμαστε πως υπήρξαν φωτεινά παραδείγματα ηγετών και συνάμα ηρώων που αφιλοκερδώς και ανιδιοτελώς πλήρωσαν την περισσεια αγάπη και αυταπάρνηση προς την υπέρτατη αξία, αυτήν  του Έθνους..

   Ουδεμία σύγκρισις τυγχάνει συσχετισμού με τα νεοελληνικά πλέον ανδρίκελα, ομοιώματα πολιτικών "ανδρών" χωρις ανδρεία και ουσιαστικό ανδρισμό, με μαριονέτες και κλόουν του θεάτρου της Ελληνικής Βουλής, και τινών  οσφυοκαμπτών- γλυφτών-  γραικύλων που περιβάλλουν ενίοτε τοπικούς "άρχοντες" δουλοπρεπών και αναξιοπρεπών..Ο Καποδίστριας δεν κουβαλούσε μόνο μια Ιδέα για τον ελληνισμό..Ήταν ο ίδιος η Ιδέα του έθνους..

 Για την ιστορία... Οι Άγγλοι συνεχίζουν να θεωρούν ως " άκρον απόρρητον" τον φάκελο της υπόθεσης "Καποδίστριας" που υπάρχει στα Βρετανικά αρχεία και να εμποδίζουν την προσπέλασιν σε αυτά..

Tσιλιμίγκρα Μελίνα
μέλος Γραμματείας Ιδεολογικού ΛΑ.Ο.Σ

Posted on Τρίτη, Σεπτεμβρίου 27, 2011 by Unknown

No comments

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011


Τον Σκοπιανό καλαθοσφαιριστή Adic απέκτησε η ομάδα του Ολυμπιακού στο μπάσκετ, γνωστό για τις ύβρεις του μέσα κι έξω από γήπεδο για την Ελλάδα και τους Έλληνες παίκτες στο πρόσφατο ευρωπαϊκό κύπελλο, στη Λιθουανία!

Η κίνηση του Ολυμπιακού μόνο καλή δεν αποδεικνύεται αφού ο συγκεκριμένος παίκτης διατηρεί στο ακέραιο τις θέσεις της χώρας του για μια Μακεδονία μέχρι τη Θεσσαλονίκη, βάσει των δηλώσεων του σε σκοπιανά κανάλια!

Κι εις ανώτερα!

Posted on Σάββατο, Σεπτεμβρίου 24, 2011 by Unknown

No comments

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011




Μεγάλη επιτυχία σημείωσαν οι τουρκικής καταγωγής βουλευτές στις εκλογές της Κυριακής στο Βερολίνο. Από τους 40 υποψηφίους κατάφεραν να εκλεγούν οι δέκα.
Αναλυτικά: Με το Κόμμα των Πρασίνων εκλέχτηκαν οι Ozcan Mutlu, Canan Bayram και Turgut Altur. Με το Κόμμα των Σοσιαλδημοκρατών οι Dilek Kolat, Ulker Radziwill, Ilkis Ozisik και Erol Ozkaraca. Με το Αριστερό Κόμμα οι Evrim Baba, Hakan Tas και με το CDU η Emine Demirbuken-Wegner.

Ο Hakan Tas που εξελέγη με τους Αριστερούς δήλωσε υπερήφανος γιατί είναι ο πρώτος τουρκικής καταγωγής ομοφυλόφιλος βουλευτής στη Γερμανία.
Νοείται οίκοθεν ότι και αυτοί θα επηρεάζουν την γερμανική πολιτική έναντι της Ελλάδας.
Φαντάζεστε τι έχει να γίνει αν τόσα εκατομμύρια Τούρκοι ενταχθούν στην ευρωπαϊκή οικογένεια;
Εδώ δεν μπορεί να επιβιώσει η Ε.Ε με τις 27 χώρες, πώς θα αντέξει και μια ολόκληρη Τουρκία που επιθυμεί δυο μόνο πράγματα: Επιδοτήσεις και ελεύθερη διακίνηση των Τούρκων στην Ευρώπη!

πηγή: elzoni.gr

Posted on Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 23, 2011 by Unknown

No comments

Ο γερμανικός οίκος μόδας Hugo Boss απολογήθηκε πρόσφατα για το ναζιστικό παρελθόν του, έπειτα από την κυκλοφορία μιας νέας βιογραφίας της εταιρείας που αποκαλύπτει τις σχέσεις του ιδρυτή της Ούγκο Μπος (1885–1948) με το Τρίτο Ράιχ.

 Σύμφωνα με το βιβλίο «Hugo Boss, 1924-1945», ο σχεδιαστής Ούγκο Μπος που δημιούργησε την ομώνυμη εταιρεία ρούχων το 1924 στην Μέτσινγκεν, μια μικρή πόλη νότια της Στουτγκάρδης -όπου και εξακολουθεί να έχει τη βάση της- δεν ήταν μόνο ο αγαπημένος μόδιστρος του Χίτλερ, αλλά είχε αναλάβει να προμηθεύει στολές στον στρατό των Ναζί. Μετά τον πόλεμο ο σχεδιαστής ισχυρίστηκε ότι είχε υποστηρίξει τον Χίτλερ για να σώσει την εταιρεία του και όχι γιατί πίστευε σε όσα πρέσβευε το Εθνικοσοσιαλιστικό Γερμανικό Εργατικό Κόμμα, ωστόσο νέες ιστορικές έρευνες αποκαλύπτουν ότι ήταν ταγμένος ιδεολογικά μαζί του.

 Το νέο αυτό βιβλίο δημοσιεύει στοιχεία που δείχνουν ότι κατά την διάρκεια του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου η εταιρεία χρησιμοποιούσε 140 Πολωνούς εργάτες οι οποίοι είχαν απαχθεί από την Γκεστάπο.

 Στο εργοστάσιο ρούχων στη Μέτσινγκεν, στο Μπάντεν-Βίρτενμπεργκ, το εργατικό δυναμικό συμπλήρωναν και 40 Γάλλοι αιχμάλωτοι πολέμου οι οποίοι έφτιαχναν τις στολές της Βέρμαχτ. «Είναι προφανές ότι ο Ούγκο Μπος δεν είχε ενταχθεί με το κόμμα του Χίτλερ μόνο για να εξασφαλίζει συμβάσεις έργων, αλλά και γιατί πίστευε στο Εθνικοσοσιαλιστικό κόμμα των Γερμανών» γράφει ο Ρόμαν Κόστερ, ιστορικός της Οικονομίας στο Πανεπιστήμιο Bundeswehr του Μοναχό, στο βιβλίο του «Hugo Boss, 1924-1945». 

 Μια από τις πρώτες συμβάσεις εργασίας του οίκου με την κυβέρνηση του Χίτλερ ήταν να κατασκευάζει τα καφέ πουκάμισα των Ναζί, ενώ μέχρι το 1938 η φίρμα δημιουργούσε τις στολές του στρατού αλλά και της παραστρατιωτικής οργάνωσης Waffen SS. Από τον Απρίλιο του 1940, ο Ούγκο Μπος χρησιμοποιούσε στο εργοστάσιό του καταναγκαστική εργασία, κυρίως γυναικών. 

 Σε απάντηση των νέων αυτών στοιχείων που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας ο οίκος δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του: «Επιθυμούμε να εκφράσουμε τη βαθιά μας λύπη για όσους υπέφεραν και ταλαιπωρήθηκαν από την διοίκηση του Ούγκο Φερντιναντ Μπος και τους νόμους του Εθνικοσοσιαλιστικού Γερμανικού Εργατικού Κόμματος». 

 Για την ιστορία αξίζει να σημειώσουμε ότι μετά τον πόλεμο ο Μπος δικάστηκε και του επιβλήθηκαν πρόστιμα για την συνεργασία του με τους Ναζί. 

 πηγή ΤΟ ΒΗΜΑ

Posted on Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 23, 2011 by Unknown

No comments

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011


Με τις υπ’ αριθμ. ΕΓ/104-2010/361/9Δ/2011 διάταξη της Εισαγγελέως Πλημελλειοδικών Αθηνών και υπ’αριθμ. 15/2011 διάταξη του Εισαγγελέως Εφετών Αθηνών η έγκλιση των κ. Andrea Helen Gilbert του Milton, Γρηγορίου Βαλλιανάτου του Νικολάου, Ευαγγελίας Βλάμη του Κωνσταντίνου, Δημητρίου Τσαμπρούνη του Νικολάου στελεχών «ομοερωτικών» φορέων και Παναγιώτου Δημητρά του Ηλία, νομίμου εκπροσώπου της Εταιρίας κοινωνικής και πολιτικής έρευνας «ΕΤΕΠΕ» Ελληνικού Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι, κατά της ελαχιστότητός μου για δήθεν «εξύβριση, συκοφαντική δυσφήμιση και για προσβολή με λόγο της τιμής των “ομοερωτικών” ατόμων» και ότι δήθεν με τις δηλώσεις μου, δια του Τύπου, κατά της ομοφυλοφιλίας συνέβαλα στην δημιουργία «εκφοβιστικού, εχθρικού, εξευτελιστικού, ταπεινωτικού η επιθετικού περιβάλλοντος για τα “ομοερωτικά” άτομα» απερρίφθη τελεσιδίκως ως νόμω και ουσία αβάσιμος και ανεπέρειστος. 

 Ο εκκλησιαστικός λόγος παραμένει λόγος αγάπης, στοργής, αληθείας και γνησιότητος και δεν στρέφεται κατά προσώπων, που αποτελούν εικόνες θεοειδείς του αιωνίου Θεού, αλλά κατά της τραγικότητος της αποστασίας του ανθρωπίνου προσώπου και της γενεσιουργού αιτίας των πολλών θλίψεων του κόσμου που είναι η σήμερον απενοχοποιημένη έννοια της αμαρτίας, δηλ. της αυτονομήσεως του ανθρώπου από την κοινωνία του με τον Δημιουργό του και της στρεβλής, ασταθούς και αφελούς αποδοχής του δολίου δαιμονικού περιπαίγματος περί λατρείας της κτίσεως ως δήθεν πηγής ακτίστου και αφθίτου ζωής και αληθείας, ενώ στην πραγματικότητα αυτό οδηγεί αναποδράστως και μαθηματικώς στο θάνατο. Η Εκκλησία, Σώμα του ζώντος Θεού, αδιαπτώτως περιβάλλει με άπειρη αγάπη και συγκατάβαση τον πεσμένο άνθρωπο αλλά κηδομένη της αιωνίου προοπτικής του, ως φιλόστοργος μήτηρ δεν δικαιούται να αποδέχεται σιωπώσα την στρέβλωση της παρούσης και μελλούσης πραγματικό-τητος. Επομένως η Εκκλησία του Θεού υπάρχει στον κόσμο κατά τον λόγο του Δομήτορός Της Κυρίου, όχι για να κρίνει τον κόσμο αλλά για να τον σώσει, η σωτηρία όμως δεν μπορεί να εδράζεται στην αναλήθεια και στον συμπνιγμό στην επιδερμικότητα.

 Η στρέβλωση της ανθρώπινης οντολογίας και η εγκληματι-κη απομείωση και ο ευτελισμός του μεγίστου δώρου του Θεού που είναι η ανθρώπινη σεξουαλικότητα σαν εφαλτηρίου υγιούς ψυχοσωματικής κοινωνίας ανδρός και γυναικός, για την «συγκλήρωσιν του βίου παντός», πρέπει να καταγγέλωνται και κυρίως να αποδομούνται στην διάδοχη γενεά, ώστε να αποφεύγωνται ως «λοιμική νόσος». Πλήρη απόδειξη των ανωτέρω αποτελεί το γεγονός ότι κατόπιν της απορρίψεως της μηνύσεως κατά του προσώπου μου θα μπορούσα όπως προβλέπεται στο δικαιϊκό μας σύστημα να ζητήσω την αυτεπάγγελτη ποινική δίωξη των ανωτέρω για την ψευδή σε βάρος μου καταμήνυση, δυνατότητα που δεν προτίθεμαι να ενεργοποιήσω εκ λόγων χριστιανικής προς αυτούς αγάπης και συμπαθείας. 

 Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ + ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Posted on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 22, 2011 by Unknown

No comments

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011


Γράφει ο Ντίνος Ρητινιώτης 

 Με αφορμή τη νέα περιπέτεια των στρουμφ -που προβάλλεται στη χώρα μας από την προηγούμενη εβδομάδα- κάναμε μια αναδρομή στις ιδεολογικές αναζητήσεις των κατά καιρούς θεωρητικών της… στρουμφολογίας. Οταν ήμουν πιτσιρίκι και ξυπνούσα πρωί πρωί για να δω «Στρουμφάκια», το μόνο δίλημμα που είχα να αντιμετωπίσω πριν από κάθε επεισόδιο ήταν εκείνο που μου έβαζε -κάθε φορά- η μητέρα μου: «Ντίνοοοο! Μερέντα ή μέλι στο ψωμίιιι;» Αθώες εποχές. Στις μέρες μας, όπου τα πάντα έχουν γίνει πιο σύνθετα, είναι επόμενο να έχω να αντιμετωπίσω πιο περίπλοκα διλήμματα. Οπως, ας πούμε, το να απαντήσω στο εάν τα στρουμφάκια είναι… φασισταριά ή κομμούνια!Ειλικρινά, ούτε εγώ ο ίδιος θα περίμενα ποτέ ότι θα έρθει η ημέρα που θα χρησιμοποιούσα στην ίδια πρόταση τις λέξεις «στρουμφάκια», «ναζί» και «κομμουνιστής». 

 Ευτυχώς υπάρχουν και χειρότεροι, που έχουν βγάλει ακόμα και βιβλία για τις πολιτικές τους τοποθετήσεις. Οπως ο Γάλλος κοινωνιολόγος Αντουάν Μπουενό, ο οποίος, έπειτα από… έρευνα (σσ. τον φαντάζομαι να τσακώνεται με το γιο του που ήθελε να δει “Superman”) που έκανε πριν από μερικούς μήνες, συμπέρανε πως το αγαπημένο κόμικ των παιδικών μας χρόνων δεν είναι τελικά και τόσο αθώο, εφόσον περνάει κρυφά μηνύματα που παραπέμπουν σε αυταρχικά και ολοκληρωτικά πρότυπα, όπως το ναζιστικό (κυρίως) και το σοβιετικό. 

Για να υποστηρίξει τη θεωρία του, ο Μπουενό μάς πηγαίνει 50 χρόνια πίσω. Τότε που η πρώτη έκδοση του δημιουργού του κόμικ, του Βέλγου Πεγιό, βρήκε κλειστές τις πόρτες των εκδοτών. Και αυτό γιατί οι τελευταίοι έκριναν το σενάριό του ρατσιστικό. Το συγκεκριμένο έργο, με την ονομασία “Black Smurfs”, έδειχνε τα στρουμφάκια που είχαν μολυνθεί από το τσίμπημα μιας μέλισσας να αρρωσταίνουν και να γίνονται μαύρα (και όχι κίτρινα, μοβ, πράσινα ή ένα χρώμα τέλος πάντων που συνήθως αποτυπώνει την ασθένεια στα κόμικς). Μαζί με το χρώμα τους άλλαξε και η συμπεριφορά τους, η οποία έγινε βλακώδης και πρωτόγονη. Ο ρατσιστικός συνειρμός είναι εμφανής σύμφωνα με το Γάλλο ερευνητή. Πέρα από αυτό, ο Μπουενό δεν θεωρεί τυχαίο και το ότι ο Δρακουμέλ παρουσιάζεται βρόμικος, φιλάργυρος, με μεγάλη και γαμψή μύτη. Τα κατεξοχήν, δηλαδή, αντισημιτικά πρότυπα που έκαναν θραύση σε όλη την Ευρώπη τις δεκαετίες του ’30 και του ’40. Η ονομασία της γάτας του, της Azriel (ηχεί παρόμοια με το «Ισραήλ»), αποτελεί για κάποιους έναν ακόμα υπαινιγμό του κόμικ για την εβραϊκή προέλευση του απόλυτου κακού. Αλλοι το προχωράνε περισσότερο. Βρίσκουν ομοιότητες ανάμεσα στα στρουμφάκια και τη ρατσιστική οργάνωση των ΗΠΑ, την ΚΚΚ. Οπως ο αρχηγός της, ο Μεγάλος Δράκος, έτσι και ο Μπαρμπα – Στρούμφ ξεχώριζε από τα υπόλοιπα μέλη εξαιτίας του κόκκινου σκούφου του. Και η Στρουμφίτα; Η ξανθιά τσαχπίνα έχει και αυτή το ρόλο της. Σύμφωνα με τον Μπουενό, τα ανοιχτόχρωμα χαρακτηριστικά της παραπέμπουν στο καθαρό φυλετικό πρότυπο της άριας φυλής που επικαλούνταν ανελλιπώς ο Χίτλερ. 

 Αλλά υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος. Αυτή που υποστηρίζει ότι το στρουμφοχωριό παραπέμπει στο πρότυπο της κομμουνιστικής πολιτικής οργάνωσης. Ελλειψη ατομικής ιδιοκτησίας, παντελής απουσία χρήματος, οικονομία βασισμένη στην έννοια της συλλογικότητας, κοινά συσσίτια, πλήρης καταμερισμός εργασίας, ένας Papa Smurf που φέρνει σε κάτι από… πατερούλη Στάλιν και ένας Σπιρτούλης που «μυρίζει» Τρότσκι, αποτελούν ορισμένα από τα επιχειρήματα των υπερασπιστών της κομμουνιστικής φύσης των αγαπημένων SMURF. Μια και είπαμε SMURF, ας μην ξεχάσουμε να αναφερθούμε στη μετάφραση του ακρωνυμίου από τους υποστηρικτές της κόκκινης εκδοχής, δηλαδή “Social Men Under Red Father”. Αυτή η πλευρά δεν βλέπει στο πρόσωπο του Δρακουμέλ τον… αιώνιο Εβραίο, αλλά τον ενσαρκωτή του Ιμπεριαλισμού, ο οποίος, έχοντας ως ύψιστο σκοπό να συγκεντρώσει ολοένα και περισσότερο πλούτο, έχει βαλθεί να εξολοθρεύσει το… σοσιαλιστικό χωριό. 

 Προσωπικά, δεν πιστεύω τίποτα από τα παραπάνω. Αν δεν δω με τα μάτια μου τη Στρουμφίτα να μοιράζει «Οδηγητή» έξω από τον ΗΣΑΠ στον Περισσό, τον εργασιομανή Προκόπη σε πορεία του ΠΑΜΕ, τον Κηπουρό σε αγροτικό μπλόκο στα Τέμπη και το καλλιτεχνικό στρουμφάκι, τον Ντορεμί, να ανοίγει συναυλία της ΚΝΕ μαζί με τον Παπακωνσταντίνου, δεν υπάρχει περίπτωση να πιστέψω ότι διαθέτουν απόθεμα κομμουνιστικής ορθοδοξίας. Οπως και δεν πείθομαι για τη νεοναζιστική τάση όλων των παραπάνω, εκτός και αν τους δω να επιδίδονται σε πογκρόμ ενάντια σε Πακιστανούς στον Αγιο Παντελεήμονα. «Μου τη σπάνε οι συνομωσιολόγοι», ακούω ήδη να ψιθυρίζει ο Γκρινιάρης… 

αναδημοσίευση από άρθρο της Metropolis με τίτλο: Τι ψηφίζει ο μπαρμπα-Στρουμφ

Posted on Τρίτη, Σεπτεμβρίου 20, 2011 by Unknown

2 comments

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011


Με σύνθημα την κατάληψη της εξουσίας από το ΛΑ.Ο.Σ. και τον Γιώργο Καρατζαφέρη, τα στελέχη του ΛΑ.Ο.Σ. ντοπάρονται για τη μεγάλη ομιλία του προέδρου του κόμματος σήμερα στο Βελλίδειο στη Θεσσαλονίκη.

Μια 11ετία κλείνει το κόμμα του ΛΑ.Ο.Σ. με ισχυρή κοινοβουλευτική παρουσία παραμένοντας μέσα στις εξελίξεις. Το χαρτί αυτό θέλει να εκμεταλλευτεί λοιπόν ο Γ. Καρατζαφέρης δηλώνοντας ακόμη μια φορά παρών σε περίπτωση συγκυβέρνησης με ένα από τα δύο μεγάλα κόμματα.

Η ομιλία Καρατζαφέρη θα μεταδοθεί live και διαδικτυακά από το neolaialaos.gr.

Posted on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 14, 2011 by Unknown

No comments



Το NPD (η γερμανική Χρυσή Αυγή)  έκανε με τον τρόπο του αίσθηση στις αφίσες του για τις εκλογές των τοπικών περιφερειακών συμβουλίων. Μια από αυτές προκάλεσε έντονες αντιδράσεις.

Στην αφίσα βλέπουμε τον Ούντο Φόιγκτ, αρχηγό του NPD, με πέτσινο μπουφάν και δερμάτινα μαύρα γάντια, πάνω σε μια μηχανή, με το δεξί χέρι στο γκάζι. Η αφίσα γράφει «Δώστε γκάζι!» (Gas geben!) — στα γερμανικά η λέξη Gas σημαίνει και αέριο. Ξεσηκώθηκαν οι οργανώσεις των συγγενών των θυμάτων του Ολοκαυτώματος, έκαναν μηνύσεις, ωστόσο το δικαστήριο, με απόφασή του πριν από λίγες μέρες, αποφάσισε ότι το σύνθημα είναι αμφίσημο και όχι μονοσήμαντη αναφορά στους θαλάμους αερίων, οπότε οι αφίσες μπορούν να παραμείνουν.

Οι Αριστεροί απάντησαν με το λεγόμενο adbusting (παρέμβαση σε διαφημιστικές αφίσες ώστε να αλλάζει το περιεχόμενο και το μήνυμά τους) αφήνοντας το σύνθημα στην αφίσα, αλλά στη θέση του Γερμανού αρχηγού κόλλησαν το πρόσωπο του Γεργκ Χάιντερ, που σκοτώθηκε το 2008 σε αυτοκινητιστικό, κι από πίσω, αντί για μηχανάκι, φαινόταν το κατεστραμμένο του αμάξι.

Είναι ενδεικτικό ότι η διαμάχη της Εθνικιστικής Δεξιάς και της Κεντροαριστεράς στην Ευρώπη θα συνεχιστεί αμείωτη όσο η Ευρώπη υποβαθμίζεται και παρακμάζει!

Posted on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 14, 2011 by Unknown

No comments

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011



Το σχόλιο του Αδώνιδος Γεωργιάδου για τα τεκταινόμενα στον Παναθηναϊκό, δημοσίευσε το γνωστό αθλητικό site sport24.gr όπου μεταξύ άλλων είπε:

  "Εδώ που έφτασαν τα πράγματα η αποχώρηση ήταν αναπόφευκτη. Δεν υπήρχε άλλη λύση. Στο σημείο αυτό όμως θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για τα όσα πρόσφερε η οικογένεια Βαρδινογιάννη στον Παναθηναϊκό. Τόσο ο Γιάννης όσο και τα υπόλοιπα μέλη της Παρά τα όσα ισχυρίζονται πολλοί, αυτή η οικογένεια ήταν εχέγγυο για την σωστή λειτουργία της πιο μεγάλης ομάδας στην Ελλάδα". "Τώρα λοιπόν ανοίγει πεδίον δόξας λαμπρόν για όλους όσους ισχυρίζονται ότι αγαπάνε τον Παναθηναϊκό. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα!" Τέλος, ο Άδωνις Γεωργιάδης υπογράμμισε ότι με την αποχώρηση της οικογένειας Βαρδινογιάννη "είναι φτωχότερος ο χώρος του ελληνικού ποδοσφαίρου".

Δεν έκρυψε ποτέ τα φιλοπαναθηναϊκά του αισθήματα ο Άδωνις και φαίνεται να ήταν από τους Βαρδινογιαννικότερους του Βαρδινογιάννη! 

Posted on Τρίτη, Σεπτεμβρίου 06, 2011 by Unknown

1 comment

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011



γράφει ο Δ. Ζαφειρόπουλος

Αποτελεί ιστορική νομοτέλεια,ο Σεπτέμβριος να είναι ο μήνας των μεγάλων καταστροφών. Είτε πρόκειται γι'αυτές που έχουν φυσικά αίτια είτε κυρίως προερχόμενες από ανθρώπινες πράξεις. Δυστυχήματα, εγκλήματα, μάχες, πόλεμοι, γενοκτονίες, από όλα έχει ο σεπτεμβριάτικος μπαξές. Ο Ελληνισμός αυτόν τον μήνα θρηνεί για το ξεπάτωμα του 1922, του μικρασιατικού κομματιού του, μία γενοκτονία και ανείπωτη καταστροφή που ολοκληρώθηκε ,πάλι τον Σεπτέμβριο, το 1955 με τα γεγονότα της Κωνσταντινούπολης.


Η μικρασιατική καταστροφή θεωρήθηκε και ως η επίσημη ταφόπλακα που βάλθηκε στο όραμα της Μεγάλης Ιδέας του γένους, όσον αυτή τουλάχιστο αφορούσε την επίσημη κρατική πολιτική, την μέθεξη και έμπνευση των διανοούμενων αλλά και τον πόθο του λαού μας.



Οι πρώτοι που βιάστηκαν να βγάλουν από πάνω τους σαν πολυφορεμένο σακάκι, το όραμα της Μεγάλης Ιδέας, ήταν οι άνθρωποι του πνεύματος. Εξαιρώντας τους θρήνους του Μάμελη, τη μελαγχολία του Καρυωτάκη, τον περιθωριακό ιστορικισμό του Καβάφη, την προκλητικότητα ενός Εγγονόπουλου, την επιμονή του Σικελιανού και το φως του Ελύτη. Οι υπόλοιποι διανοητές από την δεκαετία του 20 και μετέπειτα, βιάστηκαν να ανακαλύψουν τον άνθρωπο και μέσα από τον υλισμό τους (αστικό ή μαρξιστικό), να ικανοποιήσουν τα εγώ τους.



Και ο πολιτικός κόσμος με ιδιαίτερη ανακούφιση απέβαλε την Λεοντή του Μεγαλοιδεατισμού, ο μεν μαρξιστικός για να πραγματώσει τον διεθνισμό του, ο δε αστικός, με τις όποιες δεξιές ή κεντρώες αποκλίσεις του για να μπορέσει να διαχειριστεί τα ηνία της κρατικής μηχανής και να εγκολπωθεί τα ανάλογα ωφέλη.



Και ο λαός;Ο απλός Έλληνας απέβαλε αυτό το αταβιστικό όνειρο που συνόδευε την ψυχή του και θέρμαινε την μιζέρια της καθημερινότητάς του;Μάλλον όχι. Γιατί πάντα υπήρχαν και κάποιοι περιθωριακοί τρελλοί να του θυμίζουν και να του μιλούν για την ενσωμάτωση της Δωδεκανήσσου, την απελευθέρωση της Βορείου Ηπείρου, την Ένωση της Κύπρου. Και τα μεν Δωδεκάνησσα τα πήραμε ελέω πατερούλη Στάλιν. Την δε Βόρειο Ήπειρο, αφού την μάτωσε ο Χότζα, την κατέστρεψε έπειτα το νεοελληνικό πρότυπο του super market.Όσο για την Κύπρο, την ξεπουλήσαμε μονάχοι μας στους Τούρκους. Στους Τούρτκους, που ο λαός μας ποτέ δεν τους συμπάθησε γιατί πάντα υπήρχε κάτι να του θυμίζει τα κλεμμένα αλλά και τα εγκλήματα.



Όχι, τελικά η Μεγάλη Ιδέα, κρυμμένη, εν υπνώσει, έμεινε στο φυλετικό ασυνείδητο του λαού μας. Ας μην έχουμε αυταπάτες. Γι'αυτό και οι διάφορες Ρεπούσηδες μιλούν κατά καιρούς για "συνωστισμούς", γι'αυτό και οι Λιάκοι, και οι Δραγώνες και οι διάφοροι Skaiδες, γι'αυτό και τα κακόγουστα τουρκικά σήριαλ. Όλα καμωμένα για να ξεκολλήσουν από τον Έλληνα αυτή την επιμονή του να ιστορίζει, να μην ξεκόβει από το παρελθόν του, να συνεχίζει να υπάρχει με τα ίδια γνωρίσματα, καλά και κακά, στον χώρο και στον χρόνο.



Στην Ελλάδα του σήμερα όμως, πώς μπορούμε να προσδιορίσουμε την Μεγάλη Ιδέα, αυτόν τον πολύποδα που έχει εγκολπώσει το εθνικό DNA μας;Ποιά είναι, ποιά μπορεί να είναι η Μεγάλη Ιδέα στην εποχή του ΔΝΤ, του εθνικού ξεπουλήματος, της φτώχειας, της διάλυσης του κοινωνικού κορμού, της Ελλάδας των gay parade και του μεταναστευτικού κατακλυσμού;Η απάντηση δεν μπορεί παρά να μας θυμίζει την κραυγή των Ισπανών που ξεκινούσαν να διώξουν τους άραβες από την πατρίδα τους:Reconquista. Επανάκτηση! Επανάκτηση της χώρας μας, των τρόπων μας, την γλώσσας, των εθίμων μας. Επανάκτηση του δικαιώματος να υπάρχουμε όπως είμαστε, χωρίς να "σκουρήνουμε" μορφικά ή να μεταλλαχθούμε πολιτισμικά. 



Η Μεγάλη Ιδέα σήμερα δεν ψάχνει αλύτρωτα εδάφη να απελευθερώσει. Έχει πρώτα να δώσει στην εθνική κυκλοφορία τις πλατείες των πόλεων και τα χωριά μας. Πριν φτάσει στην Κωνσταντινούπολη ή στα Σκόπια, οφείλει πρώτα να περάσει από την Ομόνοια, τον Βοτανικό και τον Βαρδάρη.



Γιατί, αφού δεν μπόρεσαν αλλιώς, χτυπούν την Μεγάλη Ιδέα, δηλαδή την εθνική μας βούληση, στην σάρκα της, που είναι η εθνική ομοιογένεια, και στο πνεύμα της, που είναι ο πολιτισμός, η γλώσσα, οι όποιες παραδόσεις. Ένα Έθνος δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς την βούληση την Εθνική, το ένστικτο δηλαδή της επιβίωσης, της διάθεσης για ξεχώρισμα, της διαφύλαξης της ιδιοπροσωπίας. Και η βούληση όμως δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς το αντικείμενο αυτής, τον βιολογικά αυθύπαρκτο πληθυσμό που φέρει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά πολιτισμού.



Γι'αυτό και η επιμονή στην πολυπολιτισμική σούπα, στον πόλεμο της εθνικής-φυλετικής ιδιαιτερότητας, στην αλλοίωση του χαρακτήρα μας με την υποταγή σε έναν ξενόφερτο οικονομισμό και σε έναν απάνθρωπο μοντερνισμό.



Διακόσια χρόνια μετά το 1821, ο Ελληνισμός δίνει την πιο κρίσιμη μάχη του: αυτή της εθνικής του αυθυπαρξίας. Όχι μόνο για την εξασφάλιση ενός κρατικού μορφώματος, αλλά κυρίως για την διατήρηση μίας βιολογική πραγματικότητας, μίας πνευματικής συνέχειας. Αυτό είναι ο Μεγαλοϊδεατισμός του σήμερα, που δεν πέθανε ποτέ κανένα '22 στην συνείδηση του λαού μας, ο αγώνας μας για να συνεχίσουμε να υπάρχουμε.

πηγή: elkosmos.gr

Posted on Κυριακή, Σεπτεμβρίου 04, 2011 by Unknown

No comments

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011


Αυτή η Εθνική κατάφερε να χάσει από ένα τσούρμο Σκοπιανών με έναν Αμερικανό να βάζει μόνος του 30 πόντους. Κι όμως, τα Σκόπια νίκησαν την ελληνική ομάδα με διαφορά 14 πόντων (!!!).

Δεν ήταν απλά ένας αγώνας! Ήταν αγώνας γοήτρου απέναντι σε μια χώρα που συκοφαντεί την πατρίδα μας, δημιουργώντας σήμερα άλλα δεδομένα στην ψυχολογία τους! Αφού νικήσαμε τους Έλληνες στο μπάσκετ μπορούμε να τους νικήσουμε παντού. Κι αυτό δεν είναι ακραίο σενάριο.

Η Ομοσπονδία και ο αρμόδιος γ.γ. Αθλητισμού καλείται να τιμωρήσει τους Έλληνες διεθνείς που ντρόπιασαν τη ματωμένη φανέλα της Εθνικής! 

Posted on Σάββατο, Σεπτεμβρίου 03, 2011 by Unknown

No comments


Ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργος Καρατζαφέρης θα μιλήσει στα πλαίσια της ΔΕΘ στο Βελλίδειο με τις πληροφορίες μας να μιλάνε για μια ομιλία-άνοιγμα προς το κόμμα που θα κερδίσει τις επόμενες εκλογές (εννοώντας τη Νέα Δημοκρατία) για Συγκυβέρνηση!

Στόχος η συσπείρωση όσο το δυνατόν περισσότερων πολιτών στο δρόμο για την εξουσία που ετοιμάζει εδώ και καιρό ο Γιώργος Καρατζαφέρης!

Posted on Σάββατο, Σεπτεμβρίου 03, 2011 by Unknown

No comments

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011


Κάτι που σίγουρα δεν το βλέπαμε, τουλάχιστον πριν κάποια χρόνια συχνά! Αλλαξοπίστησε με τη θέλησή της, ντύθηκε Μουσουλμάνα και μιλά με καμάρι για την αλλαγή του τρόπου ζωής της και την αλλαγή στην θρησκεία της. Αυτό είναι το πρότυπο της σύγχρονης Ελληνίδας;

 



Posted on Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 02, 2011 by Unknown

3 comments




Πολλές φορές, από την "Ελεύθερη Ωρα" και το elora.gr έχουμε αναφερθεί στην παγκόσμια διακυβέρνηση, η οποία άγει και φέρει τις παγκόσμιες οικονομίες. Και μάλιστα συχνά πυκνά δημιουργεί “κρίσεις” προκειμένου να καταφέρει να αποσπάσει ακόμη περισσότερα χρήματα.
Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό, ότι τα τελευταίο χρόνια ένα ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό του παγκόσμιου πλούτου συγκεντρώνεται στα χέρια των πολύ λίγων, πολύ πλουσίων. Όταν όμως κάποιος τολμά να αναφέρεται σε λέσχη Μπίλντερμπεργκ, σε Τριμερή, στους παγκόσμιους ολιγάρχες του πλούτου, αυτόματα χαρακτηρίζεται ως συνωμοσιολόγος, αυτόματα κατατάσσεται στο περιθώριο, αυτόματα μετατρέπεται σε γραφικό.

Όλα αυτά φυσικά, επειδή αρνείται να πιστέψει ότι ... υπάρχει ένα “αόρατο χέρι” το οποίο καθοδηγεί την αγορά και το οποίο είναι ευμενές προς όλους. Αυτό όμως το φράγμα έχει αρχίσει να σπάει. Σε παγκόσμιο επίπεδο, όπου όλο και περισσότεροι αναρωτιούνται για τον ρόλο που παίζουν λίγες, συγκεκριμένες οικογένειες στο παγκόσμιο οικονομικό γίγνεσθαι.
Το ίδιο συμβαίνει και στην χώρα μας. Έτσι κατά την διάρκεια της συνεδριάσεως της Βουλής, το απόγευμα της Δευτέρας, είχαμε καταγγελίες για το συγκεκριμένο ζήτημα από τον Πρόεδρο του ΛΑΟΣ Γιώργο Καρατζαφέρη. Η συζήτηση που γινόταν είχε να κάνει με τις συγχωνεύσεις τραπεζών και τον τρόπο με τον οποίο το ελληνικό τραπεζικό σύστημα περνά σε χέρια ξένων, που ονομάζονται “επενδυτές” και επί της ουσίας παίρνουν στα χέρια τους το πηδάλιο της ανάπτυξης (λέμε τώρα) της ελληνικής οικονομίας.

Έλεγε χαρακτηριστικά για το θέμα ο Γιώργος Καρατζαφέρης: “Δεν ξέρουμε πού πάει το πράγμα. Δεν ξέρουμε τι συμβαίνει. Και σε όλα αυτά έχουμε έναν κεντρικό τραπεζίτη, ο οποίος ενώ έχει δείξει δείγματα περίεργης συμπεριφοράς, προχθές συνέτρωγε με τον Πρωθυπουργό, όταν ακόμα εκκρεμεί η απάντηση στην ερώτηση εννέα κορυφαίων κοινοβουλευτικών του ΠΑΣΟΚ για το Τ3 – Τ10, όταν η κεντρική τράπεζα δεν έκανε τους ελέγχους που έπρεπε να κάνει, με αποτέλεσμα σήμερα να μας λένε στα χαρτιά για επισφάλεια 9% και όλες οι τράπεζες να έχουν επισφάλεια 30% και να το ομολογεί μόνο η Εμπορική και η Γενική, που έχουν σκληρούς, γιγάντιους παρτενέρ.”

Οι “προστάτες” της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ


Στην ουσία της κουβέντας όμως μπήκε, αναφερόμενος στην Black Rock. Και για να σας διευκολύνουμε, θα σας παραθέσουμε μερικά στοιχεία. Τον Ιούνιο του ο διεθνής αυτός οργανισμός επενδύσεων, είχε περιουσία αξίας 3.66 τρισεκατομμυρίων δολλαρίων. Είναι δηλαδή ο μεγαλύτερος διεθνώς επενδυτικός οργανισμός. Εάν αυτός ενδιαφέρεται για επενδύσεις στην χώρα μας, αυτό σημαίνει ότι υπάρχει σχέδιο. Συγκεκριμένο σχέδιο για την εξαγορά των ελληνικών τραπεζών. Χαρακτηριστικά ήταν τα επόμενα λόγια του Προέδρου του ΛΑΟΣ: “Τι σημαίνει η Black Rock; Οικογένεια Ρότσιλντ.”


Και συνέχισε, αναφερόμενος στα διεθνή οικονομικά τράστ (που τυχαίνει να έχουν κοινά συμφέροντα και κοινή καταγωγή): Η οικονομία του κόσμου είναι τρεις άνθρωποι, τους οποίους θα βρείτε πίσω από εκείνο το χωνευτήρι των αποφάσεων, την περίφημη Τριμερή, την προστάτιδα της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ. Ρότσιλντ, Μόργκαν και Ροκφέλερ. Παραδίδουμε, δηλαδή, σήμερα το ελληνικό τραπεζικό σύστημα στις διαθέσεις της Τριμερούς, με ό,τι σημαίνει αυτό. Και βεβαίως, κάποιοι το αντιλαμβάνονται καλύτερα. Είναι αυτοί οι οποίοι έχουν περάσει από τη Λέσχη Μπίλντεμπεργκα και μάλιστα καυχώνται και το αναφέρουν και στο βιογραφικό. Αλλά ουδείς ποτέ, από όλους αυτούς που πήγαν και πρώην Πρωθυπουργοί, δεν μπήκαν στον κόπο να ενημερώσουν τη Βουλή τι λέγεται εκεί μέσα. Δεν πρέπει να μας πουν ότι πήγαν και τα θέματα, τα οποία συνεζητήθησαν ήταν αυτό, εκείνο, εκείνο κι εκείνο; Γιατί, επιτέλους, φοβούνται; Τι τους δεσμεύει; Να ζούμε στο σκοτάδι όλοι εμείς οι υπόλοιποι.
Φυσικά οι ερωτήσεις του Γιώργου Καρατζαφέρη ήταν ρητορικές. Γιατί γνωρίζει πολύ καλά και ο ίδιος, ότι για να μπορέσει ο οποιοσδήποτε να φτάσει στα ανώτατα σκαλοπάτια της πολιτικής ηγεσίας μιας χώρας – και ειδικά μιας χώρας μέλους της ΕΕ σαν της δικιάς μας – θα πρέπει να τα έχει πολύ καλά με την συγκεκριμένη Λέσχη.

Καθόλου τυχαίο δεν είναι ότι όλα τα “ανερχόμενα αστέρια” της πολιτικής, θα πρέπει πρώτα να καταθέσουν τα πειστήριά τους στις συνεδριάσεις της Λέσχης. Και φυσικά ένα από αυτά είναι και η μυστικότητα.

Δημήτρης Παπαγεωργίου από Ελεύθερη Ώρα

Posted on Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 02, 2011 by Unknown

No comments